Hvordan undgår man irriterende lyd i MS br~
Fra : Ole Nielsen

Dato : 20-02-05 18:47

Fra : Benny Nissen

Dato : 20-02-05 19:08

Skifter til Firefox

--
Benny Nissen
http://bennynissen.dk

Fra : Morten K. Hansen

Dato : 20-02-05 19:07

Slukker sine højtalere?

--
Med venlig hilsen / Best regards
Morten K. Hansen   http://hansen-winkel.dk/
Replying by mail? Change 'spam' to my first name.

Fra : LVL

Dato : 20-02-05 19:21

Jeg gætter på at det er den overflødige klik-lyd du mener... I Windows XP
går man ind i Start->Kontrolpanel->Egenskaber for Lyde og lydenheder->Lyde,
og fjerner lyden ved "Start navigation".

Fra : Ole Nielsen

Dato : 26-02-05 14:46

Jeg har fulgt dit råd og prøvet at vælge ingen lyde men går jeg ind på
www.ni.dk og efterfølgende ekstrabladet kommer der stadig et par irriterende
blop lyde.

Nogle forslag jeg vil gerne kun afspille netradiosamtidig med jeg evt.
browser.

Mvh
Ole