Skærme
Fijala 3554
Q : Ang Dell skærm
Fra : 8700

Dato : 20-02-05 15:22

Dell Ultrasharp 1801FP 18"

Kan man spille spil og se film på denne skærm uden problemer ???

Jeg tænkter på om den hopper i billedet eller laver spor hen af skræmen når
billedet skifter ??? Osv...

<><><><><><><><><><><><><><><>

Hilsen 8700

ICQ 6943693 Fjern alle XXX ved kontakt

Messenger : Rasser4444@hotmail.com

<><><><><><><><><><><><><><><>

Fra : mg

Dato : 20-02-05 18:30

Vælg hellere en af deres 19 tommer skærme, de har lavere responstid,
se evt denne side, der er netop blevet testet en 19 tommer, som det klassens
bedste køb
http://www.hardware.no/ den ´testede model har samsung pva panel
(godt panel)

Fra : 8700

Dato : 20-02-05 18:39

Hi

Kan købe en Dell Ultrasharp 1801FP 18 til 2200,- derfor er jeg interesseret
i den.

Er der problemer med spil osv på den ???

--

<><><><><><><><><><><><><><><>

Fra : Peter Larsen

Dato : 20-02-05 22:34

Hej,

den står opgivet til en responstid på 30 ms, det er nok lige en kende for
ringe til spil. Har dog ikke set den.
Normalt anbefales S-IPS panel og max 20 ms responstid til spil/TV-brug.
Jeg har selv en Dell 2001FP, den virker fint til begge dele.

/Peter

Fra : Rasmus R. Østerbye

Dato : 21-02-05 12:58

min buddy har lige købt en Dell 1801FP i sidste uge og de 30ms er ikke noget
problem ifht gaming grundet ips panelet
Vil også gerne selv have en men hvor finder du den til 2200kr?? kan du ikke
smide en mail eller svaret her i gruppen da det er en super fed skærm