Redirect
Fra : hamselv\(DKMC\)

Dato : 20-02-05 15:06

Hæi der

Jeg har smidt denne
url=http://www.hamselv.org/i-tilfaelde/index.html">som den nederste meta og
har også prøvet som den øverste, men den skifter først når hele siden er
indlæst.Er der andre koder man kan bruge istedetfor ??hamselv herfra-- VED
BESVAR, HUSK AT RETTE ADRESSEN.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 20-02-05 17:46

hamselv(DKMC) skrev:

> Jeg har smidt denne
> url=http://www.hamselv.org/i-tilfaelde/index.html">som den
> nederste meta og har også prøvet som den øverste, men den
> skifter først når hele siden er indlæst.

Hvis det er et problem, kan du vel bare gøre siden noget mindre
(når der alligevel skal viderestilles betyder det vel ikke så meget
hvad der er på den).

Giv evt. et link til din side så vi kan teste problemet selv.

> Er der andre koder man kan bruge istedetfor ??

Hvis du har adgang til et serversidesprog (fx asp, asp.net eller
php), kan du bruge serverbaseret redirect - det vil normalt virke
bedre og hurtigere.

> VED BESVAR, HUSK AT RETTE ADRESSEN.

Det er skam ikke nødvendigt - jeg sender bare til gruppen som
normalt
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : hamselv\(DKMC\)

Dato : 20-02-05 18:29

"Jens Gyldenkærne Clausen" <jens> skrev i en meddelelse

> Hvis det er et problem, kan du vel bare gøre siden noget mindre
> (når der alligevel skal viderestilles betyder det vel ikke så meget
> hvad der er på den).

Nåhh ja, det havde jeg ikke lige regnet ud.
Men det er fordi at www.dkmc.dk ikke kører særlig godt for tiden, at jeg
sender dem videre til min egen, den kører wældig.

www.dkmc.dk

> Hvis du har adgang til et serversidesprog (fx asp, asp.net eller
> php), kan du bruge serverbaseret redirect - det vil normalt virke
> bedre og hurtigere.
Øhmnøhhh, når jeg engang får en laaaaang ferie, så prøver jeg at sætte mig
ind i det igen. Prøvede php, købte endda en af de der php på 10 min eller
hvad den nu hed.

> Det er skam ikke nødvendigt - jeg sender bare til gruppen som
> normalt

hehe

> --
> Jens Gyldenkærne Clausen

hamselv herfra

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 20-02-05 18:46

hamselv(DKMC) wrote:

> Øhmnøhhh, når jeg engang får en laaaaang ferie, så prøver jeg at
> sætte mig ind i det igen.

Så lang tid tager det da heller ikke at indsætte dette i toppen af en
asp-side:

<%
Response.Redirect "http://ny.server.dk/en_side.asp"
%>

.... eller dette øverst i en php-side:

<?php header("Location: http://ny.server.dk/en_side.php"); ?>

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk

Fra : hamselv\(DKMC\)

Dato : 20-02-05 19:44

"Erik Ginnerskov" <erik> skrev i en meddelelse
> Så lang tid tager det da heller ikke at indsætte dette i toppen af en
> asp-side:
> Med venlig hilsen
> Erik Ginnerskov

Johhhhh, hvis man _slet_ ikke har forstand på den type, så kan det godt tage
sin tid.
Så skla man jo først ha lavet det hele i det sprog.
Og det kommer vist til at tage sin tid med den side jeg har puslet sammen.
Meeeeeeen en dag jeg får taget mig sammen, så gør jeg det sikkert

hamselv herfra

Fra : Christoffer

Dato : 20-02-05 20:02

> [...]
> Og det kommer vist til at tage sin tid med den side jeg har puslet sammen.
> Meeeeeeen en dag jeg får taget mig sammen, så gør jeg det sikkert

Det eneste der kræver at du vælger et sprog, indsætter en af metoderne og så
omdåber din fil fra html til enten asp eller php, afhængig af hvad du
valgte..
HTML og javascripts og alt det der fungere fint sammen med asp og php

Fra : zigma.dk

Dato : 20-02-05 22:10

Du kan placere et javascript i starten på siden:

<script type="javascript">
location='http://www.hamselv.org/i-tilfaelde/index.html'
</script>

*Bum* så sender den dig videre

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Benny Nissen

Dato : 20-02-05 23:54

zigma.dk wrote:
> Du kan placere et javascript i starten på siden:
>
> <script type="javascript">
> location='http://www.hamselv.org/i-tilfaelde/index.html'
> </script>
>
> *Bum* så sender den dig videre