Weblog som kan redigeres online?
Fra : Thomas

Dato : 20-02-05 12:21

Hejsa.

Jeg mangler:
En weblog hvor man kan medtage billeder.
Skal kunne redigeres online.

Hvor dælen henter jeg sådan en, hvis altså den slags findes til fri
afbenyttelse?

Mvh

thomas

Fra : En kvinde

Dato : 20-02-05 16:21

> Jeg mangler:
> En weblog hvor man kan medtage billeder.
> Skal kunne redigeres online.
>
> Hvor dælen henter jeg sådan en, hvis altså den slags findes til fri
> afbenyttelse?

blogspot.com
henter man endvidere et program "hallo" kan billeder tilføjes.

Fra : Thomas

Dato : 20-02-05 17:00

> blogspot.com
> henter man endvidere et program "hallo" kan billeder tilføjes.

Jeg vil netop gerne undgå at skulle have et program på computeren. Så
kan jeg tilgå min blog fra en netcafé, og er fri for at tage min bærbare
med mig.

Tak for link..

Thomas

Fra : Lars Raaby

Dato : 20-02-05 21:34

Thomas skrev:
> [...]
> En weblog hvor man kan medtage billeder.
> Skal kunne redigeres online.
>
> Hvor dælen henter jeg sådan en, hvis altså den slags findes til fri

www.smartlog.dk kan du lave en blog og så sætte den på din egen side.
Jeg bruger det på min søns side som er i min signatur.

--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng