SWAT 3 Elite Edition problem
Fra : Silver

Dato : 20-02-05 00:18

Davs folkens.

Jeg spiller det gode gamle SWAT 3 spil på min bærbare, og det går osse
rigtig godt når jeg spiller spillet, men allerede ved mission 1 som jo
foregår i et hus hvor man skal fange konen og hendes mand som tilsyneladende
har lyst til at pløkke lidt mennesker ved motorvejen.

Mit problem er så at når jeg finder konen og siger at kællingen skal ligge
sig ned så hun kan få håndjern på og når det så er gjort og jeg vil give
kommandoen 'neutralized' til hovedkvarteret så crasher spillet og jeg bliver
kastet ud til desktop igen uden nogen for for fejlmeddelelse overhovedet.

Er der nogen af jer som husker spillet og muligvis har haft samme problem og
evt. en løsning?

Specs:

Fujitsu Siemens C1110
512 mb ram (shared)
IntelG855 Gfx kort m 64 mb ram (shared)
On Board Lydkort.
40 gb hd.

SWAT 3 EE er opdateret med patch 1.7 som tilsyneladende er den sidste
udgivet.

Håber en af jer kan hjælpe mig, på forhånd tak.

Mvh
Silver.

Fra : fdsfhfdsjh

Dato : 20-02-05 09:27

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote in

> [...]
> udgivet.
>
> Håber en af jer kan hjælpe mig, på forhånd tak.

nej 1.7 er ikke sidste version det er 2.1 den kan downloades fra den
officielle side swat3.sierra.com ved ikke om det løser dit problem da jeg
selv har gennemført i version 1.6 men der er en del fixes i 2.1

Fra : Silver

Dato : 21-02-05 01:08

> nej 1.7 er ikke sidste version det er 2.1 den kan downloades fra den
> officielle side swat3.sierra.com ved ikke om det løser dit problem da jeg
> selv har gennemført i version 1.6 men der er en del fixes i 2.1

Oups, havde overset den patch, men efter install er problemet der stadig, og
det er kun ved den kommando den er gal...., lyder fandme underligt...

Mvh
Silver.