Svenska angelägenheter, del 2
Fra : Crister Sporrong

Dato : 19-02-05 21:56

Mina favoriter var "Big up" och "Roma". Med de låtarna hade vi tagit över
schlagerfestivalen i Europa för gott och visat hur bra svensk musik
egentligen är.
Nu blev det slätstruket som vanligt, om Sanne med sin "Higher ground" vinner
får vi hoppas på halsfluss och att vi kallar in Olsen Brothers istället, de
kan i alla fall sjunga rent - hvergang!

--
Reply to: crister (at) forpresident (dot) com

EU-medborgare och V8-partist - "Rör inte min V8".

Fra : Honung

Dato : 19-02-05 22:01

"Crister Sporrong" <falsarium@swipnet.se> skrev i meddelandet
> [...]
>
> --
> Reply to: crister (at) forpresident (dot) com
>
> EU-medborgare och V8-partist - "Rör inte min V8".

Såg inte allt, men jag gillar Sanne och låten är mer i min smak än andra
"schlagerlåtar" jag hört.
Det ska vara lite rough edge.