Inaktiv klap Z600
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 19-02-05 17:53

Hej.

Kan det virkelig passe at jeg ikke kan gøre klappen på min Z600 inaktiv, så
den ikke lægger på, hvis jeg slår den sammen under en samtale?

Mvh. Rasmus Nielsen.

Fra : Sp@cey

Dato : 23-02-05 18:06

Rasmus Nielsen skrev:
> Hej.
>
> Kan det virkelig passe at jeg ikke kan gøre klappen på min Z600 inaktiv, så
> den ikke lægger på, hvis jeg slår den sammen under en samtale?
>
> Mvh. Rasmus Nielsen.

Det ved jeg ikke om man kan, men den kan selv finde på at gøre det en
gang imellem...klappe den sammen og tro at samtalen er forbi.
Meget irreterende hvis man har lagt en besked på en telefonsvarer.

mvh
Kenneth, der ikke rigtigt kan finde ud af om han er tilfreds med sin z600.