SE T68i telefonbog/kalender > SE S700i
Fra : Ivar Madsen

Dato : 19-02-05 17:32

Kan man få TDC telebutikkerne til at overføre telefonbogen/kalenderen fra
min nuværende SE T68i til en SE S700i hvis jeg køber sådan en?
Jeg tænkte ikke på at spørge, da jeg var i telebutikken på strøges, og så på
sådan en, og nu kan de ikke svare før på mandag,,,

Ivar Madsen

Fra : MOS

Dato : 19-02-05 18:14

Det burde kunne gøres via bluetooth forbindelsen

/MOS

Fra : Ivar Madsen

Dato : 20-02-05 13:13

MOS wrote:

> Det burde kunne gøres via bluetooth forbindelsen

Ja, ind i telefonbogen, 8 Avanceret, 6 Send alle, 1 Send via IR / 2 Via
Bluetooth.

Tilsvarende for kalender, dog kan man kun sende 1 Dag, 2 Uge, eller 3 Måned.

Ivar Madsen

Fra : MOS

Dato : 20-02-05 13:55

Det bliver vidst billigere at gøre det selv !.
- Kunne godt forestille mig at TDC tager penge for det, men man ved aldrig.

En BT dongle koster ca. 200,- (AllNet - virker 100%).

Fra : Ivar Madsen

Dato : 20-02-05 14:05

MOS wrote:

> Det bliver vidst billigere at gøre det selv !.
> - Kunne godt forestille mig at TDC tager penge for det, men man ved
> aldrig.

At man ikke kan overføre mere end en månede af gangen, det kan jeg godt leve
med, jeg tror ikke at jeg har har nogen aftaler mere end omkring 2 år ud i
tiden, og gamle kan man jo så samtidig få slettet, 25 overførsler, via BT,
det kan jeg godt leve med,,,
Det vigtigeste, det er telefonbogen, der er aligevel +100 nummere

Ivar Madsen

Fra : MOS

Dato : 20-02-05 14:10

Du kan også gøre det på en anden måde.

De telefonnumre du har liggende i din T68i, dem kopiere du ned på dit
SIMkort. Derefter tager du kortet ud og sætter i din S700i og beder den om
at kopiere den om at kopiere numrene fra kortet til telefonen..

Fra : Ivar Madsen

Dato : 21-02-05 07:50

MOS wrote:

> [...]
> SIMkort. Derefter tager du kortet ud og sætter i din S700i og beder den om
> at kopiere den om at kopiere numrene fra kortet til telefonen..

Kan kortet holde flere nummere, titel, virksomhed osv. på samme navn?
Jeg ved ikke, men har en ide, om at hvis jeg flytter over på kortet, så
bliver det fladet ud,,,

Ivar Madsen