Jeg er verdens største dovenlars
Fra : Kristian Thy

Dato : 19-02-05 17:24

.... og søger derfor information om hvorvidt det er muligt at få direkte
adgang til "I'm Feeling Lucky" i Mozilla. Jeg har allerede "Search
Google for..." når jeg skriver i adressefeltet, men er det ikke muligt
også at få "I'm Feeling Lucky" linket til de gange hvor man gerne vil
spare et klik?

@Mozilla 1.7.3/win32

\\kristian
--
Thomas Madsens fremragende guide til sikring af Windows:
http://home18.inet.tele.dk/madsen/windows/tjenester/

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 19-02-05 19:22

Den 19-02-05 17.23 skrev Kristian Thy følgende:

> ... og søger derfor information om hvorvidt det er muligt at få direkte
> adgang til "I'm Feeling Lucky" i Mozilla.

Det er det da.

> Jeg har allerede "Search Google for..." når jeg skriver i adressefeltet

Jeg har ikke lige kunnet få det til at virke med den funktion, men det
skulle være muligt. I stedet kan keyword-funktionen bruges - så slipper
du også for at skulle trykke på piletasten for at få markeret "Search
Google for..." efter du har skrevet dine søgeord.

I adressefeltet skriver du:
about:config

Ud for Filter skriver du:
keyword

Dobbeltklik på keyword.URL og udskift værdien med:
http://www.google.com/search?btnI=I%27m+Feeling+Lucky&q=

Hvis der står false ud for keyword.enabled, skal du dobbeltklikke på
linjen og i stedet skrive true.

Du kan nu skrive ludvigs i adressefeltet, og du havner straks på en
interessant hjemmeside.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få hjælp til at slette spyware, og minimer risikoen for at få mere af

Fra : Kristian Thy

Dato : 19-02-05 21:49

Kim Ludvigsen wrote:
> Du kan nu skrive ludvigs i adressefeltet, og du havner straks på en
> interessant hjemmeside.

Eminent. Du har sendt mig ét skridt nærmere en fuldstændig katatonisk
tilstand af symbiose med internettet. Jeg takker.

\\kristian