Skærme
Fijala 3554
Rengøring af TFT skærm
Fra : Martin Helbo

Dato : 19-02-05 16:20

Har hørt at man ikke må bruge kemikalier/pudsemiddel på TFT skærme, passer
det?
Hvis ja, hvad skal man så bruge til at rengøre sin skærm?

--
Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Kurt Lund

Dato : 19-02-05 17:44

"Martin Helbo" <helbo@FJERNthedude.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det?
> Hvis ja, hvad skal man så bruge til at rengøre sin skærm?

Jeg bruger dette, og der er til mange gange
http://zepto.dk/Accessory.aspx?categoryid=124

Kurt

Fra : Anders Lund

Dato : 19-02-05 18:56

Martin Helbo wrote:
> Har hørt at man ikke må bruge kemikalier/pudsemiddel på TFT skærme, passer
> det?

Det er korrekt.

> Hvis ja, hvad skal man så bruge til at rengøre sin skærm?

Jeg har en regl der hedder: "Rør skærmen og du er død!" og så bliver den
ellers tørt over (uden pres!) med en fiberklud, for at fjerne det støv
der måtte sætte sig.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk
I have plenty of Gmail invites - just ask!

Fra : K.

Dato : 19-02-05 21:02

"Anders Lund" <anders@andersonline.dk> wrote in message

> Det er korrekt.

> Jeg har en regl der hedder: "Rør skærmen og du er død!"

Nå, ok , hos mig koster det kun en finger at røre min skærm, men jeg er også
alt for flink nogle gange...

> og så bliver den ellers tørt over (uden pres!) med en fiberklud, for at
> fjerne det støv der måtte sætte sig.

Samme her.
Evt. bliver fiberkluden skyllet i varmt vand, og vredet hårdt, men det er
mest når det er fluelort sæson.