iframe og sessions
Fra : Ukendt

Dato : 19-02-05 14:20

Hej

Jeg har fået overrakt et webdesign (lavet i dreamweaver) hvor jeg skal
implementere en php del i.

Selve html designet består af et iframe hvor indholdet fra php siderne skal
loades ind i. Problemet er at jeg benytter sessions til at håndtere om en
bruger er logget ind, men det ser nærmest ud til at iframen opretter en ny
session hver gang der loades en side ind i den (ved ikke om det giver
mening).

Er der nogen der ved om der skulle være problemer af den art?

Mvh
Regin Madsen

Fra : Ukendt

Dato : 19-02-05 14:32

DOH!!!

Nogen gange skal man lige kigge to gange på sin kode!!! har fundet fejlen!

Fra : Torben Rasmussen

Dato : 20-02-05 07:36

Regin Madsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:
> DOH!!!
>
> Nogen gange skal man lige kigge to gange på sin kode!!! har fundet fejlen!

nå ok :O/ jeg skulle lige til at skrive at du skulle brænde lortet - men ingen
bål i denne omgang så, desuden så FUCK iframes, og frames generalt - det er kun
for folk der stemmer på hr.fJÅg

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 20-02-05 12:01

On Sun, 20 Feb 2005 06:36:25 +0000, Torben Rasmussen wrote:

> det er kun for folk der stemmer på hr.fJÅg

Hmm... jeg har da ellers ikke brugt frames i de sidste 4-5 år...

--
Mvh.
/Thomas

Fra : Torben Rasmussen

Dato : 20-02-05 13:39

Thomas Lindgaard wrote in
dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:

> Hmm... jeg har da ellers ikke brugt frames i de sidste 4-5
> [...]

Ja ok, der må så være visse undtagelser derude :O/

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 20-02-05 13:50

"Torben" == Torben Rasmussen <ingen@hotmail.com> writes:

> nå ok :O/ jeg skulle lige til at skrive at du skulle brænde lortet - men ingen
> bål i denne omgang så, desuden så FUCK iframes, og frames generalt - det er kun
> for folk der stemmer på hr.fJÅg

<title>Det Radikale Venstre</title>

<frameset cols="*" >
<frame name="header" scrolling="auto" noresize target="main" src="default_frontpage.aspx?siteid=1">

Og så laver de iøvrigt heller ikke gyldig kode:

<http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.drv.dk%2Fdefault_frontpage.aspx%3Fsiteid%3D1&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&verbose=1>

--
/Wegge <http://wiki.wegge.dk/>
<http://wiki.wegge.dk/Folk_jeg_ignorerer_paa_usenet>