Kender du denne ?
Fra : Søren Holm

Dato : 19-02-05 13:56

Hørte en sang i byen forleden, tror det er noget rap/Hip hop.. den minder om
denne:

http://users.cybercity.dk/~dsl114363/Who.mp3

Det er IKKE Blu Cantrell jeg leder efter..

Den jeg tænker på er i stil med klippet ovenover, samme lyd og næsten samme
melodi, bare lidt hurtigere...

Mvh.

Horn

Fra : steffen s

Dato : 19-02-05 14:01

"Søren Holm" <holm80@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det er IKKE Blu Cantrell jeg leder efter..
>
> Den jeg tænker på er i stil med klippet ovenover, samme lyd og næsten

Et skud; Bikstok Røgsystem "cigar" ?
www.bikstok.dk

--
S.Sørensen

Fra : Søren Holm

Dato : 19-02-05 14:04

> Et skud; Bikstok Røgsystem "cigar" ?
> www.bikstok.dk
>

> --
> S.Sørensen

Nix, det er ikke den... tror ikke den er dansk... og måske har den også et
par år på bagen...

Fra : The man himself

Dato : 19-02-05 16:23

Lyder som om det kunne være noget 50 cent.

Ralph.

Fra : Ukendt

Dato : 20-02-05 07:30

Søren Holm wrote:
> [...]
> Det er IKKE Blu Cantrell jeg leder efter..
> Den jeg tænker på er i stil med klippet ovenover, samme lyd og næsten samme

Vildt skud:
Missy Elliott - "Get Ur Freak On"

Kan høres hér:
<http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B00005J7GF/ref=m_art_bow_2/104-6367885-4565540?v=glance&s=music>

....men det går garanteret galt for mig med sådan et langt link, så her
er et kort til samme sted:
http://kortlink.dk/mnx

--
mvh.
Karsten Strandgaard Jørgensen

Fra : Søren Holm

Dato : 20-02-05 12:59

"Karsten Strandgaard Jørgensen" >
> Vildt skud:
> Missy Elliott - "Get Ur Freak On"

Det må jeg sgu nok sige, Karsten, godt klaret !

DEt var lige præcis den jeg ledte efter, mange mange tak for hjælpen :D

Mvh..

Søren