ROLAND MOTHER KEYBOARD SÆLGES
Fra : Johnny Bonde

Dato : 19-02-05 12:50

Roland Motherkeyboard A50 sælges incl brugsmanual.
priside 3500,-
Flightcase haves til dyret

mvh JOHNNY 86826698

Fra : Claus Tersgov

Dato : 19-02-05 15:53

"Johnny Bonde" <johnny.bonde@oncable.dk> skrev

> Roland Motherkeyboard A50 sælges incl brugsmanual.
> priside 3500,-
> Flightcase haves til dyret

Endnu et eksempel på, at du skider højt og flot på alle!

Hvordan kan man have tillid til en person, og endda købe noget af ham, når
han gentagende gang pisser på folk ved at lade hånt om diverse regler?

Med den moral, du tilsyneladende er i besiddelse af, hvad er så garantien
for at dine effekter ikke er defekte eller måske endda stjålne?

Til almindelig oplysning, så kan jeg lige tilføje, at Bonden *utallige* gang
har fået at vide, at man ikke må bruge debatgrupperne til handel og
annoncering, men det blæser han bare højt og flot på. Det er altså ikke
første gang...

FUT

Claus

Fra : John

Dato : 20-02-05 22:24

"Johnny Bonde" <johnny.bonde@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Roland Motherfucker A50 sælges excl brugsmanual.
> priside 3 skumbananer
> Flightcase haves til dyret
>
> mvh JOHNNY 868634536456241276698

Fis af med dig din bonderøv :(