MS Windows
briani 27239
Fejlmeddelelse
Fra : PSG

Dato : 19-02-05 11:39

Hej

Jeg får en besunderlig fejlbesked når jeg prøver at installere programmer på
både min og min søns pc:

"C:\Windows\System32\Autoexec.nt.Systemfilen er ikke egnet egnet til at køre
MS-DOS og Microsoft Windows prgrammer. Vælg "Luk" for at afslutte
programmet"

Jeg kan slet ikke finde den fil i Windows-mappen, og det hjælper heller ikke
at ændre kompatibilitetsindstillinger. Nogen der har en idé til hvordan
problemet kan løses?

På forhånd tak
Patrick

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 19-02-05 11:50

PSG skrev:

> "C:\Windows\System32\Autoexec.nt.Systemfilen er ikke egnet
> egnet til at køre MS-DOS og Microsoft Windows prgrammer. Vælg
> "Luk" for at afslutte programmet"

Prøv at læse følgende link, som tilsyneladende hjalp vedkommende,
som sidst i december 2004, havde det samme problem som dig.

http://www.google.com/groups?&as_umsgid=41d0b974$0$184$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

--
Hilsen
Madsen