Editor - PHP Designer 2005 ?
Fra : Martin

Dato : 19-02-05 11:21

Hej

Er her nogen, der kender den editor, der hedder PHP Designer 2005
fra www.mpsoftware.dk ?

Er den god / dårlig ?

Er den gratis at bruge?

Jeg prøvede på et tidspunkt HTML Gate Free, men der var et eller
andet jeg ikke kunne lide - husker ikke hvad.
Jeg er villig til at give mpsoftware en chance ige.

Jeg bruger lige nu Web Coder 5 fra www.tsw.dk, og er rimeligt
godt til freds med den, men godt lige prøve lidt forskelligt. Jeg
er mest til at kode i hånden og editoren må derfor gerne være
meget simpel / enkel.

På forhånd tak.

Venlig hilsen
Martin

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : zigma.dk

Dato : 19-02-05 11:48

> Er her nogen, der kender den editor, der hedder PHP Designer
> 2005 fra www.mpsoftware.dk ?

Ja :)

> Er den god / dårlig ?

Den er god, afhængig af hvordan man er vant til at arbejde

> Er den gratis at bruge?

Absolut, Michael, mpsoftware, har valgt at gøre sine nye programmer
til freeware, hvilket er fedt :)

> [...]

> godt til freds med den, men godt lige prøve lidt forskelligt. Jeg
> er mest til at kode i hånden og editoren må derfor gerne være

Dér er PHP Editor god, den har alle php-funktioner indbygget og
understøttter tilmed PHP5

> På forhånd tak.

' Så lidt =)

// Zigma

Fra : Morten Rick

Dato : 19-02-05 13:06

In article <42171306$0$29285$14726298@news.sunsite.dk>, Martin <mplougNOSPAM@mail.tele.dk> wrote:
>Hej
>
>Er her nogen, der kender den editor, der hedder PHP Designer 2005
>fra www.mpsoftware.dk ?
>
>Er den god / dårlig ?
Det er den bedste jeg har prøvet.
god surport forum og det hele

>Er den gratis at bruge?
Jep men man kan jo godt give ham en 50-100 kr hvis man syntes der er godt ik.

Fra : Martin Ploug

Dato : 19-02-05 23:17

Ok, jeg har hentet PHP Designer 2005, og jeg må sige, at det ser ret lækkert
ud.
Men jeg har lige et spørgsmål. Når jeg i head-sektionen skriver < style
type="text/css">...
< / style >, så bliver style tag'ene farvet lilla - jeg har valgt multi
syntaxen.
Jeg har kigget under options, men synes ikke lige jeg kan se noget om style
tag'et.

- Tak.

- Martin

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 20-02-05 17:04

Der må ikke være mellemrum mellem / og style.
Men selv når det rettes bliver de stadig lilla med multi valgt. Det er
formentlig en bug i editoren. Vælger du PHP,HTML eller XML syntax
farves det som det skal.