FF (provokation)
Fra : JSH [9800]

Dato : 19-02-05 10:36

Det er sjovt at læse at så mange har noget imod at bruge MS Internet
Explorer, der "har så mange fejl"

Når jeg hurtigt skimmer emnerne i denne gruppe er der i halvdelen af dem
spørgsmål om FF og fejl med denne!

Måske skyldes det, at nogle elsker at hade MS.

Fra : Ole

Dato : 19-02-05 10:59

JSH [9800] wrote:
> [...]
> spørgsmål om FF og fejl med denne!
>
> Måske skyldes det, at nogle elsker at hade MS.

Jeg ser såmænd ikke noget synderligt provokerende. Benytte ff fordi
tabs-funktionen er rasende praktisk. Så simpelt er det.
--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt design og nye billeder på:

Fra : Thomas Damgaard Niel~

Dato : 19-02-05 12:45

JSH [9800] wrote:
> Det er sjovt at læse at så mange har noget imod at bruge MS Internet
> Explorer, der "har så mange fejl"

Intet software er uden fejl. Det gælder også for både MSIE og Mozillas
produkter.
Der er masser af grunde til at vælge en anden browser frem for Internet
Explorer. Læs evt. mere på http://browsehappy.com.

> Når jeg hurtigt skimmer emnerne i denne gruppe er der i halvdelen af dem
> spørgsmål om FF og fejl med denne!

Jeg er ikke enig med dig.
At spørgsmålene herinde handler om "fejl" i Firefox skyldes nok nærmere,
at folk har lært at leve med fejlene i M$-produkter. Simpelthen fordi
det ikke nytter at brokke sig. Det gør det derimod ved Mozillas produkter.
Noget helt andet er, at det du skriver er fejl, oftest ikke er fejl.
Altså det er som regel ikke fejl, folk skriver om, men bare noget de
ikke kan finde ud af.
Hvis jeg køber en maskine og bruger den uden at læse manualen og derfor
ikke kan få fuld udbytte af maskinen, er den så defekt? - Nej!

> Måske skyldes det, at nogle elsker at hade MS.

OS-religionskrige er latterlige. Folk må komme videre. Det tror jeg
faktisk også de fleste er. Jeg tror ikke at det er fordi folk elsker at
hade Microsoft. Men hvorfor bruge Microsofts produkter, hvis de ikke er
gode nok og desuden koster masser af penge?

Faktisk synes jeg, at din post minder lidt om flame bait. Derfor FUT til
dk.snak.mudderkastning.

--
Thomas Damgaard Nielsen
http://thomasdamgaard.dk

Fra : Palle Jensen

Dato : 20-02-05 11:02

Den 19 feb 2005 mumlede JSH [9800] noget i denne stil:

> [...]
> halvdelen af dem spørgsmål om FF og fejl med denne!
>
> Måske skyldes det, at nogle elsker at hade MS.

Tror nærmere du blander betydninger af "fejl" sammen.

MS har ikke så mange bugs som FF. Firefox kan udbygges med extensions
og har i sig selv mange småfejl som dem du ser beskrevet herinde i
gruppen.

De fejl som vedrører I.E. er oftest fejl der stiller et
spørgsmålstegn ved sikkerheden. Ikke fejl i interfacet o.l.

Jeg lever med fejlene i Firefox velvidende at den ikke er en magnet
der tiltrækker spyware og andet godt fra nettet... Det må man lade
I.E. om

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : John

Dato : 20-02-05 12:47

"Palle Jensen" skrev i en meddelelse

> Jeg lever med fejlene i Firefox velvidende at den ikke er en magnet
> der tiltrækker spyware og andet godt fra nettet... Det må man lade
> I.E. om

Jamen nyd det, sålænge det varer...:)
http://www.ing.dk/article/20050212/IT/102180001

Mvh John

Fra : Palle Jensen

Dato : 20-02-05 18:31

Den 20 feb 2005 mumlede John noget i denne stil:

> Jamen nyd det, sålænge det varer...:)
> http://www.ing.dk/article/20050212/IT/102180001

Jeg tager det roligt. Så længe I.E. er den "førende" browser så vil
den altid været et skridt foran på det punkt

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen