Gode bilspil?
Fra : Pipeline

Dato : 18-02-05 21:22

Vi mangler et godt bilspil til en lan-aften. Maks prisen må være 200kr. Så
det gør ikke noget det er af ældre dato, bare det er godt
Det skal være let at gå til, altså ikke noget med 100vis af indstillinger på
bilerne inden man kan køre.
Om det er rally, bane, eller by er underordnet.
Hvad kan I anbefale?
MVH
Pipeline

Fra : Sune Salminen

Dato : 18-02-05 22:43

Pipeline wrote:
> [...]
> indstillinger på bilerne inden man kan køre.
> Om det er rally, bane, eller by er underordnet.

1nsane.

Demoen kan hentes her:
http://www.invictus.hu/index.php

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Myt

Dato : 19-02-05 01:26

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse

> 1nsane.

> [...]

Enig, det er bare et KANONT spil til sådan en hygge aften

Myt

Fra : SoftMan Brian

Dato : 19-02-05 16:23

"Myt" <mythoss_43@hotmail.com> wrote in message

> "Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse

> Enig, det er bare et KANONT spil til sådan en hygge aften

og det fulde spil fås hvor ?

Mvh.
Brian Høy

Fra : Sune Salminen

Dato : 19-02-05 22:29

SoftMan Brian wrote:

/Insane

> og det fulde spil fås hvor ?

Her for eksempel:
http://www.amazon.de/exec/obidos/ASIN/B00004U0HS/qid%3D1108848456/028-8150306-3258925

-Sune

Fra : Sune Salminen

Dato : 19-02-05 22:41

Sune Salminen wrote:
> SoftMan Brian wrote:
>
> /Insane

> Her for eksempel:
> http://www.amazon.de/exec/obidos/ASIN/B00004U0HS/qid%3D1108848456/028-8150306-3258925

Eller her - http://www.amazon.co.uk - vælg PC & Video games i drop-down
boksen hvor der står All Products og skriv Insane i søgefeltet.

-Sune

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 19-02-05 17:12

Pipeline skrev:

> Vi mangler et godt bilspil til en lan-aften. Maks prisen må være

NFS4 High Stakes

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 21-02-05 10:05

Pipeline wrote:
> [...]

> bilerne inden man kan køre.
> Om det er rally, bane, eller by er underordnet.

Gode gamle spil som NFS2 og Colin McRae 2 er ret fede imho, men NFS5
Porsche er også ret godt.

/Jakob

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 21-02-05 13:44

"Jakob Jeppesen" <for_news_only@hotmail.com> wrote in

> men NFS5
> Porsche er også ret godt.

Gaderæs i Auvergne

- kan spilles som en slags ctf. :D Stor stor sjow!

/hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 23-02-05 12:04

Lars Gjerløw Jørgensen wrote:
> "Jakob Jeppesen" <for_news_only@hotmail.com> wrote in

> Gaderæs i Auvergne
>
> - kan spilles som en slags ctf. :D Stor stor sjow!

Nemlig! - det fede er at man i mange af banerne kan vælge forskellige
smutveje...

Da jeg læste på 7. semester spillede vi NFS5 stort set hver dag. 4 mand på
stribe og grupperumsterminalen til at køre det Matlab program vi havde
lavet, der på tilfældig vis valgte mellem alle baner og biler og fortalte os
hvilken kombination vi skulle køre næste gang - se det var spas

/Jakob

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 23-02-05 13:36

> Nemlig! - det fede er at man i mange af banerne kan vælge forskellige
> smutveje...

nemlig :D

> [...]
> vi havde lavet, der på tilfældig vis valgte mellem alle baner og biler
> og fortalte os hvilken kombination vi skulle køre næste gang - se det

hmm lyder som om jeg skulle ha' været der :) Nu er det dog mest
colin mcrae jeg spiller - det er også fedt på netværk, men mere
hvis man er lidt rallynørd, da man spiller mod de andre som ghosts.

/hilsner

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 23-02-05 14:01

> [...]

> colin mcrae jeg spiller - det er også fedt på netværk, men mere
> hvis man er lidt rallynørd, da man spiller mod de andre som ghosts.

Spiller rogså mest Colin, selvom det ikke er blevet så meget på det sidste.
Jeg er enig - det er helt klart sjovere når man kan puffe til de andre i
stedet
for bare at køre igennem dem.

Iøvrigt er en af de fede ting ved NFS2 den usandsynlige "catch up" man får
hvis man er kommet langt bagud - som nr. 1 i et løb kan man aldrig vide sig
sikker...

/Jakob

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 24-02-05 07:25

> Spiller rogså mest Colin, selvom det ikke er blevet så meget på det
> sidste. Jeg er enig - det er helt klart sjovere når man kan puffe til
> de andre i stedet
> for bare at køre igennem dem.

wel... ja - men hvis man kører efter gode banetider så stinker
det hvis man lige får et puf og så er det slut :(

> Iøvrigt er en af de fede ting ved NFS2 den usandsynlige "catch up" man
> får hvis man er kommet langt bagud - som nr. 1 i et løb kan man aldrig
> vide sig sikker...

Det er en arcadefunktion som jeg er lykkelig over at man kan
slå fra. Når jeg kører med fx min kæreste vælger jeg hellere
en langsommere eller dårligere bil så vi kan køre tættere
løb i stedet for at bruge en catch-up funktion.

/hilsner