MS Windows
briani 27239
Sikker fjernelse af hardware
Fra : larsen

Dato : 18-02-05 21:21

Hej
Hvorfor får jeg et ikon om sikker fjernelse af hardware nederst på
proceslinien???
Der henvises til fjernelse af USB lagerenhed.
mvh
Jan

Fra : Mads

Dato : 18-02-05 21:28

On Fri, 18 Feb 2005 21:21:16 +0100, "larsen" <immerine@ofir.dk> wrote:

>Hej
>Hvorfor får jeg et ikon om sikker fjernelse af hardware nederst på
>proceslinien???
>Der henvises til fjernelse af USB lagerenhed.

Så du kan bede Windows om at afbryde forbindelsen til
lagerenheden inden du hiver den ud af USB porten.

Hiver du den bare ud, risikerer du at dataene på den ryger
sig en tur. Det står desuden i manualen til de memorysticks
jeg har ( Lexar )

mvh Mads

Fra : N/A

Dato : 18-02-05 21:41

Fra : Mads

Dato : 18-02-05 21:41

On Fri, 18 Feb 2005 21:39:32 +0100, "larsen" <immerine@ofir.dk> wrote:

>Hej igen
>Jeg har ingen lagerenhed --- medmindre et kamera kommer ind under den
>kategori.

Det gør det vel. Det er nok bedst at bruge den mulighed Windows
gir dig. Det ville være synd hvis du kom til at "riste" kameraet.

mvh Mads

Fra : Johnny Winther Ronne~

Dato : 19-02-05 18:46

"larsen" <immerine@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> "Mads" <DeathTo@llSpammers.com> skrev i en meddelelse

> Hej igen
> Jeg har ingen lagerenhed --- medmindre et kamera kommer ind under den
> kategori.

Nyere kameraer opfattes som en ekstern harddisk. Jeg kopierer bare
billederne ud, det er hurtigere end at flytte dem, og så formaterer jeg
hukommelsen fra computeren, det er hurtigere ende at slette filerne. Med
mindre du har åbne filer sker der intet ved at blot hive stikket ud. Hvis
ens kamera har nok hukommelse kan man også bruge det til at transportere
filer med, nøjagtig som på en memory stick. Det vil dog kun virker fra
windows 2000 og op.

Med venlig hilsen
Johnny Winther Ronnenberg