Slægtsforskning
Fra : Hans Jørgen Hvid

Dato : 18-02-05 20:20

Jeg er begyndt at interessere mig for slægtsforskning, men hvor finder
jeg en TIFF- viewer så jeg kan zoome ind på filerne på
arkivalieronline.dk ?
Mvh
Hans Jørgen Hvid

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 18-02-05 20:40

Hans Jørgen Hvid <hj.hvid@REMOVEmail-telia.dk> wrote:

> Jeg er begyndt at interessere mig for slægtsforskning, men hvor finder
> jeg en TIFF- viewer så jeg kan zoome ind på filerne på
> arkivalieronline.dk ?

Kan Billedfremviser/Preview ikke bruges?

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Kell Christensen

Dato : 18-02-05 22:05

> [...]

> Jeg er begyndt at interessere mig for slægtsforskning, men hvor finder
> jeg en TIFF- viewer så jeg kan zoome ind på filerne på

Du skal have et plug-in for at kunne læse deres scanninger.

http://www.arkivalieronline.dk/Plugin/default.aspx

mvh kell

Fra : Hans Jørgen Hvid

Dato : 19-02-05 12:03

Kell Christensen <4200slet@c.dk> wrote:

> Du skal have et plug-in for at kunne læse deres scanninger.
>
> http://www.arkivalieronline.dk/Plugin/default.aspx
>
> mvh kell

Jeg var åbenbart for hurtig i første omgang, jeg kunne ikke finde et
plug-in til Mac, men ved næste forsøg lykkedes det. Tak for hjælpen.
Mvh
Hans Jørgen

Fra : Kell Christensen

Dato : 19-02-05 16:18

> [...]

> Jeg var åbenbart for hurtig i første omgang, jeg kunne ikke finde et
> plug-in til Mac, men ved næste forsøg lykkedes det. Tak for hjælpen.

Må jeg spørge, hvilket plug valgte du og virker det ordenligt?
De skanner jo desværre ikke i gråtone, men kun 1 bit.

mvh Kell

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 19-02-05 00:11

Hans Jørgen Hvid <hj.hvid@REMOVEmail-telia.dk> wrote:

> Jeg er begyndt at interessere mig for slægtsforskning, men hvor finder
> jeg en TIFF- viewer så jeg kan zoome ind på filerne på
> arkivalieronline.dk ?

Jeg har en som gerne vil have kontakt med andre der interesserer sig for
slægtsforskning, så gider du maile mig privat ?

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling