MS Windows
briani 27239
skærmbillede passer ikke med skærmstø
Fra : Thomas Gade

Dato : 18-02-05 19:50

Nogle gange når jeg starter min pc er mit baggrundsbillede enten for
stort eller for småt.

Nogen der har en ide til hvad det kan skyldes?

Min opløsning er sat til 1024x768px.

Nb. jeg har ingen virus eller spyware på min pc.

Thomas

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 18-02-05 22:18

Thomas Gade wrote:

> Nogle gange når jeg starter min pc er mit baggrundsbillede enten for
> stort eller for småt.
>
> Nogen der har en ide til hvad det kan skyldes?

Egentlig ikke.

> Min opløsning er sat til 1024x768px.

Har billedet samme størrelse?
Sæt baggrundsbilledet til at "strække sig" i skrivebordsindstillingerne.

--
Mvh. Lars

Fra : Gunnar

Dato : 19-02-05 08:42

"Thomas Gade" <thomas@bolignet-aarhus.invalid> skrev i en meddelelse
> Nogle gange når jeg starter min pc er mit baggrundsbillede enten for stort
> eller for småt.
>
> Nogen der har en ide til hvad det kan skyldes?
>
> Min opløsning er sat til 1024x768px.
Hej
Hvis billedet er for lille, så træk det ud til ønsket størrelse så bliver
det ved at holde størelsen, modsat hvis du vælger MAXIMER.
Gunnar

Fra : Thomas Gade

Dato : 21-02-05 23:51

Gunnar wrote:
> [...]
> Hvis billedet er for lille, så træk det ud til ønsket størrelse så bliver
> det ved at holde størelsen, modsat hvis du vælger MAXIMER.

Det virker ikke men tak for svar

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 22-02-05 10:01

On Mon, 21 Feb 2005 23:50:49 +0100, Thomas Gade
<thomas@bolignet-aarhus.invalid> wrote:

> [...]
klip

>Det virker ikke men tak for svar

Jeg tror man skal holde SHIFT tasten nede, mens man lukker på
krydset oppe i højre hjørne, sådan virker det her.
mvh Ebbe