Skærme
Fijala 3554
for stort skærmbillede
Fra : Thomas Gade

Dato : 18-02-05 19:39

Nogle gange når jeg starter min pc er mit baggrundsbillede enten for
stort eller for småt.

Nogen der har en ide til hvad det kan skyldes?

Min opløsning er sat til 1024x768px.

Nb. jeg har ingen virus eller spyware på min pc.

Thomas

Fra : iddqd

Dato : 18-02-05 19:40

Thomas Gade wrote:

> Nogle gange når jeg starter min pc er mit baggrundsbillede enten for
> stort eller for småt.
>
> Nogen der har en ide til hvad det kan skyldes?

Sikkert en fejl i dit operativsystem, prøv og spørg i en software gruppe
for her handler det kun om hardware.

mvh

Bruno

Fra : Thomas Gade

Dato : 18-02-05 19:51

iddqd wrote:

> Sikkert en fejl i dit operativsystem, prøv og spørg i en software gruppe
> for her handler det kun om hardware.
>
> mvh
>
> Bruno

Ok tak, prøver i ms-windows.