efter al den snak om kattebakker.....
Fra : Kari Eiffert

Dato : 18-02-05 14:36

blev jeg nysgerrig og var inde og kigge lidt på nettet for at se hvad der
egentlig var af forskellige interessante muligheder. Vi har selv en helt alm
gimpet kattebakke og den fungerer rigtigt godt.
Men dette har jeg aldrig set før:
http://www.zooplus.de/app/WebObjects/ZooShop.woa?AF=8888&PG=128&PID=10433
En hjørnekattebakke! Det er vel meget smart? Nogen steder måske?

MVH kari

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 18-02-05 14:46

In article <4215ef85$0$207$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Kari Eiffert
<kari.eiffert.nospam@mail.dk> wrote:

> En hjørnekattebakke! Det er vel meget smart? Nogen steder måske?
>
> MVH kari

Jeg har set den i Zoocity her i København. Jeg kan huske jeg tænkte, at
større katte kunne have et problem pga udformningen - der er ikke ret
meget plads derinde. Men jeg har ikke prøvet den i praksis.

--
Knus fra Ann R

Fra : Kari Eiffert

Dato : 18-02-05 16:50

> Jeg har set den i Zoocity her i København. Jeg kan huske jeg tænkte, at
> større katte kunne have et problem pga udformningen - der er ikke ret
> meget plads derinde. Men jeg har ikke prøvet den i praksis.

Ok. Tja alf sidder i forvejen med halen ud gennem lemmen, så vi skal i hvert
fald ikke have en der er mindre. Men vi er nu ellers meget glade for vores.
Låget er så dejligt nemt at hive af

Kari

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 18-02-05 16:57

Kari Eiffert skrev i en meddelelse...

> Men dette har jeg aldrig set før:
> http://www.zooplus.de/app/WebObjects/ZooShop.woa?AF=8888&PG=128&PID=10433
> En hjørnekattebakke! Det er vel meget smart? Nogen steder måske?

Sådan en har jeg stående som en af to overdækkede bakker til mitterne.
Og den er - for mig - meget praktisk, da der kun er ca. 1½ kvm gulvplads i
køkkenet hvor bakkerne står - og hjørnemodellen står foran mit komfur.
Og til Ann kan jeg sige at selvom den er meget lille, er det ofte den bakke
der foretrækkes af Gizmo, min hankastrat på 8,5 kg. Han starter med at
stikke hovedet derind og graver der hvor han nu vil grave. Så hele kroppen
ind og vende så han får forenden udenfor - og så ellers forrette det han nu
skal. Det med at stå med forben og hoved udenfor gør han nu også i den
større bakke.

Nu har jeg så købt den største kattebakke jeg nogensinde har set, i MaxiZoo
i Århus, på tilbud. Pt. står den enten på badeværelset eller foran min
fordør indtil jeg finder ud af om den overhovedet kan være i lejligheden,
eller om den skal henvises til mit kælderrum indtil vi får lidt mere plads.
Ak ja, hvad man ikke gør for sine katte

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
www.gizzemissen.dk

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 18-02-05 21:08

In article <42161055$0$33728$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, Tina
Susanne Johansson <dur@ikke.invalid> wrote:

> [...]
> ind og vende så han får forenden udenfor - og så ellers forrette det han nu

Hehehe.
Kan man sige, at min tanke ikke var helt forkert, men at du har en
vældig fleksibel kat - man kan, hvad man vil! Godt gået af Gizmo!

--
Knus fra Ann R

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 18-02-05 21:41

Ann Rudbeck skrev i en meddelelse...

> Hehehe.
> Kan man sige, at min tanke ikke var helt forkert, men at du har en
> vældig fleksibel kat - man kan, hvad man vil! Godt gået af Gizmo!

Ja, jeg burde næsten tage et par billeder - eller endnu bedre en lille
video, næste gang han slår krøller på sig selv. For det er helt sikkert -
hvor der er vilje er der vej. Tror nu bare det har drejet sig om at det har
været den mindst brugte af de to, for er der nogen der er sippet med sit
toilet, så er det Gizmo

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
www.gizzemissen.dk

Fra : JytteJ

Dato : 18-02-05 23:58

"Tina Susanne Johansson" <dur@ikke.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> kroppen ind og vende så han får forenden udenfor - og så ellers forrette
> det han nu skal. Det med at stå med forben og hoved udenfor gør han nu

Kan du ikke sende os billede af _det_ jeg ku´ forstille mig at det ser
meget charmerende ud.

VH.
JytteJ

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 19-02-05 00:45

JytteJ skrev i en meddelelse...

> Kan du ikke sende os billede af _det_ jeg ku´ forstille mig at det ser
> meget charmerende ud.

Jeg skal forsøge at stå klar med kameraet næste gang han udfører sin lille
danserutine - og være så usynlig at han ikke får præstationsangst

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
www.gizzemissen.dk

Fra : Kate

Dato : 20-02-05 11:14

"Kari Eiffert" <kari.eiffert.nospam@mail.dk> wrote in

> En hjørnekattebakke! Det er vel meget smart? Nogen steder måske?

Min mor har to, godt nok ikke med top, men med kant. Det er faktisk
nogle udmærkede bakker til et badeværelse med småt med plads. Ikke at
min mor badeværelse egentligt er småt, men der er skabe nærmest
overalt, hvilket gør det svært at have kattebakker stående hvis de
fylder meget.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Lee

Dato : 22-02-05 17:10

Hej Kari

Jeg købte sådan en kattebakke i maxi zoo (gentofte).
De er pæne, fylder ikke meget og så er de anderledes, end traditionelle
kedeligt udformede kattebakker.

Begge mine katte holder meget af den, og ligesom Gizmo har de fundet ud af,
hvordan man klare ærterne, på lidt mindre plads end normalt, ja så sidder de
også med ansigtet ud af åbningen.

Det skal lige siges at jeg har 2 kattebakker, og de vælger at lave stort i
den trekantede overdækkede, hvor den alm firkantede tilsyneladende, med få
undtagelser, er en tissebakke.

De er nu nogle sjove små væsner

Mvh Lee