Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ret høj pris og middelmådig service
Fra : Ole

Dato : 18-02-05 13:03

Efter at have tømt de gl. adsl for film, skulle også en tri-x fremk. Det
ville billedbutikken ikke, men japan foto tog den. 10 dage skulle det
tage og jeg var der så som aftalt i går i. Desværre, de er her i morgen.
De er kommet til landet og ligger i Århus?.
I dag, desværre prøv i morgen.
Men så stopper legen. Jeg gider ikke cykle her ind forgæves fordi i
ikke har styr på logistikken. I må sende dem. OK, 139 kr,- for tri-x 135
fremkaldelse (ingen billeder, scanner og printer selv). Så er de da betalt.
Konsekvens: Hvis jeg finder på at tage tri-x igen, køber jeg D76 eller
ID 11 og fix. hos den vist eneste rigtige tilbageværende fotohandler i
byen og fremk. selv som før. Og så gider jeg ikke gå ind i J F igen.
--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
15.01.05: 12 nyeste fotografiske billeder på:

Fra : Akasut

Dato : 18-02-05 13:16

Nå.

Fra : proms

Dato : 19-02-05 21:34

Så er du der igen, din nar ........."Akasut"
Kan du ikke fise et andet sted hen og være irriterende......feks. en børne
site.

Fra : Rune B. Broberg

Dato : 18-02-05 13:25

Ole <olenospam@nospam.dk> wrote:
<snip rant>
> Og så gider jeg ikke gå ind i J F igen.

Det besluttede jeg mig til længe inden, så jeg tror kun jeg kan være
enig i din beslutning ;) Dog kunne jeg forestille mig de var billige
hvis man laver storformat - de reklamerer med 36 billeder på
"135mm-film" fremkaldt for 50kr - det er alligevel billigt. ;)

Ikke en forretning jeg på nogen måde vil anbefale.

--
Rune B. Broberg
Feel free to GPG-encrypt email sent to me. Keyid: 0x67A4976D

Fra : Hans Joergensen

Dato : 18-02-05 14:31

Rune B. Broberg wrote:
> [...]
> hvis man laver storformat - de reklamerer med 36 billeder på
> "135mm-film" fremkaldt for 50kr - det er alligevel billigt. ;)

Hvor køber man så 135mm film ? :)

// Hans
--
Gumminumser == Champignons

Fra : Hans Joergensen

Dato : 18-02-05 13:27

Ole wrote:
> [...]
> ID 11 og fix. hos den vist eneste rigtige tilbageværende fotohandler i
> byen og fremk. selv som før. Og så gider jeg ikke gå ind i J F igen.

Det kan man også lige så godt.. det er jo både hyggeligt og rart..

// Hans
ps: hvis nogle i københavnsområdet har et rimeligt kompakt
forstørrelsesapperat der æder 120-film og evt. en ekstra
fremkaldertank de ikke bruger vil jeg da gerne afhente
--
RD350 YPVS - Supporting global warming since 1985

Fra : driver

Dato : 18-02-05 20:12

"Ole" <olenospam@nospam.dk> wrote in message
> [...]
> --
> Med venlig hilsen, Ole Larsen.
> 15.01.05: 12 nyeste fotografiske billeder på:

Hvorfor fa.... fremkalder du ikke selv ?? Du kan holde en formidabel timeløn
på det.
mvh
driver