Bluetooth dongle fra Aldi sammen med Nokia~
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 18-02-05 10:14

Hej NG.

Er der nogen der har købt den Bluetooth dongle de har i Aldi til 179,- ?
Er det noget som virker ?
Er der nogen som har prøvet den sammen med en Nokia 6310 eller Nokia 6310i ?

--
mvh/rg. Christian

Fra : Nicolai

Dato : 18-02-05 16:02

> Er der nogen der har købt den Bluetooth dongle de har i Aldi til 179,- ?
Nej, men jeg bruger denne mere kendte til 199,- :

http://www.computerstore.dk/shop/varekort.asp?vn=CTRBE0010&kat=&subkat=

> Er det noget som virker ?
100%.

> Er der nogen som har prøvet den sammen med en Nokia 6310 eller Nokia 6310i
> ?
Jeg bruger min sammen med 6310i. Det virker så godt jeg har smidt kablet i
kælderen :)

--

Med venlig hilsen / Best regards
Nicolai

http://www.webhostingdanmark.dk - Når "Fri trafik" ikke er nok!

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 21-02-05 09:09

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> wrote in message
> Nej, men jeg bruger denne mere kendte til 199,- :
>
> http://www.computerstore.dk/shop/varekort.asp?vn=CTRBE0010&kat=&subkat=

Så må jeg jo have den, den i Aldi var udsolgt i 3 Aldi butikker

--
mvh/rg. Christian

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 21-02-05 09:10

> [...]
> 100%.

> Jeg bruger min sammen med 6310i. Det virker så godt jeg har smidt kablet i

Ved du om den virker på Windows 98 SE ?

Fra : Nicolai

Dato : 21-02-05 12:45

> 6310i
>
> Ved du om den virker på Windows 98 SE ?

Mener ikke 98se's USB understøttelse er specielt god, men prøv :)

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 21-02-05 13:16

> Mener ikke 98se's USB understøttelse er specielt god, men prøv :)

Jeg har ikke haft problemer endnu med hverken flashpenne, CF kortlæsere etc.

--
mvh/rg. Christian

Fra : TSC

Dato : 20-02-05 09:44

> [...]
> Er det noget som virker ?
> Er der nogen som har prøvet den sammen med en Nokia 6310 eller Nokia 6310i

Hej Christian

Har du installeret programmet på CD, donglen virker ikke rigtigt uden dette
program - det står der også i vejledningen selv om den er skrevet med så små
bogstaver at næsten ikke er til at læse..

VH
Tom

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 21-02-05 09:10

"TSC" <ts@noXXspam.dk> wrote in message

> [...]
små
> bogstaver at næsten ikke er til at læse..

Nej, for det er ikke lykkedes mig at finde en, den er udsolgt så det bliver
en anden.

--
mvh/rg. Christian

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 22-02-05 19:41

"TSC" <ts@noXXspam.dk> wrote in

> [...]
> uden dette program - det står der også i vejledningen selv om
> den er skrevet med så små bogstaver at næsten ikke er til at

Den virker fint uden.

"Be nice to nerds - you might end up working for one"