Goodbye Lenin
Fra : Per Vadmand

Dato : 18-02-05 10:05

Så "Goodbye Lenin" på dvd i går. Fremragende film.

Og som ekstragevinst "pølsetyskeren Motzki" (kan nogen huske ham fra TV?) i
en herlig som sur gammel mand.

Se den!

Per V.

Fra : Maria de Francis

Dato : 18-02-05 11:27

> Så "Goodbye Lenin" på dvd i går. Fremragende film.

En rigtig sjov og fin film faktisk.

Mvh Maria

Fra : Jørgen Jacobsen

Dato : 20-02-05 15:50

Det er en dejlig film med flere lag. Desværre har tyske film ikke særlig
høj
status herhjemme, så den blev ikke set af mange, da den gik i biffen. US
Bluff rules desværre på kulturområdet herhjemme og det kommer der sjældent
noget godt ud af!

Mvh
Jørgen

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Jakob T. Eriksen

Dato : 20-02-05 16:21

"Jørgen Jacobsen" <jabber@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Bluff rules desværre på kulturområdet herhjemme og det kommer der sjældent

Det er helt sikkert rigtigt at tyske film ikke bliver set af særlig mange i
Danmark, men lige netop Goodbye Lenin tror jeg faktisk blev set af ganske
mange. http://lumiere.obs.coe.int/web/film_stats.php?film_id=20399 siger
91.902.

-Jakob