Guitartilbud hos Fakta
Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 18-02-05 07:22

Hej freaks -

Fakta (Viborgvej, 8210 Århus V) har et knaldhamrende godt tilbud på en
akkustisk guitar, som anbefales af ingen ringere end Billy Cross.

Er der nogen i dette forum, der kan anbefale/fraråde køb af denne guitar?

Tak for hjælpen - og god weekend!

- Jensby

Fra : Martin Nielsen

Dato : 18-02-05 09:18

"Jan Bang Jensby" <jensbyFJERN@lite.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> akkustisk guitar, som anbefales af ingen ringere end Billy Cross.
>
> Er der nogen i dette forum, der kan anbefale/fraråde køb af denne guitar?

Hej Jan

Jeg var positivt overrasket, da jeg kiggede på den i min lokale Fakta.
Guitaren virker bestemt god til prisen, og den medfølgende kasse ligeså.

Ville ikke tøve med at købe den som god begynderguitar

Martin /Helsingør

Fra : David Rasmussen

Dato : 18-02-05 09:48

Jan Bang Jensby wrote:

> Hej freaks -
>
> Fakta (Viborgvej, 8210 Århus V) har et knaldhamrende godt tilbud på en
> akkustisk guitar, som anbefales af ingen ringere end Billy Cross.

LOL... Spille med Bob Dylan... Reklamere for Fakta... Hvilken spændvidde...

/David

Fra : Snavox

Dato : 18-02-05 14:00

David Rasmussen wrote:

> LOL... Spille med Bob Dylan... Reklamere for Fakta... Hvilken spændvidde...

De to ting ligger da i samme ende af spektret.....

Hilsen Poul

Fra : LoveQuest

Dato : 18-02-05 14:08

In <4215e6df$0$48649$edfadb0f@dread15.news.tele.dk> Snavox <snavox@msn.com> writes:

>De to ting ligger da i samme ende af spektret.....

det siger du nok mest fordi vi har accepteret at cross har spillet med
dylan. dermed bliver der ikke nogen modsaetning i at faktareklamen
billy reklamerer for fakta og samtidigt har spillet med dylan.

-q

Fra : Sune Salminen

Dato : 18-02-05 23:04

LoveQuest wrote:

> det siger du nok mest fordi vi har accepteret at cross har spillet med
> dylan. dermed bliver der ikke nogen modsaetning i at faktareklamen
> billy reklamerer for fakta og samtidigt har spillet med dylan.

LOL

Hvilken overbevisende logik. Du har jo ret.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk