MS Windows
briani 27239
Windows vil ikke lukke ned?
Fra : Monty

Dato : 18-02-05 06:03

Jeg har en bærbar hvor der ligger xp home på. Når jeg vil lukke computeren
ned kommer der en besked frem om at jeg nu kan slukke for computeren.

Hvordan får jeg det sådan at den selv slukker? Maskinen har før formatering
virket på den måde og jeg har ikke ændret noget i Bios. Er det en eller
anden form for bug og hvordan kommer man af med den?

Monty

Fra : Ole Andersen

Dato : 18-02-05 08:10

On Fri, 18 Feb 2005 06:03:26 +0100, "Monty"
<diverse@mail.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>virket på den måde og jeg har ikke ændret noget i Bios. Er det en eller
>anden form for bug og hvordan kommer man af med den?

Prøv at se under strømforsyning om der ikke er noget der ligner
API ( eller lignende ) der kan slåes til.

--

Med venlig hilsen Ole Andersen - Aalborg