Table med fikseret brede..
Fra : Timo Jattu

Dato : 18-02-05 00:17

Hej - jeg sidder og skal lave en table som indeholder et title felt og nogle
underfelter - disse felter skal fastlåses i 120 px brede ( eller
deromkring ), men uanset hvad jeg gør kan jeg ikke få det til at virke hvis
jeg kommer med et sammenhængende ord på over 120px bredde - er der nogle af
jer der her en løsning således at den resterede text udover 120px enten ikke
bliver skrevet, klippet over eller andet som løser problemet...

--
Best regards / Venligst
Timo Jattu.

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 18-02-05 02:55

"Timo Jattu" <notreal@alkjaliehfaleih.xx> skrev i en meddelelse
> [...]
> enten ikke bliver skrevet, klippet over eller andet som løser problemet...

Måske man kunne lave noget lign. det her

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 18-02-05 14:23

Jan Rasmussen wrote:

Hvis indholdet i en af cellerne er bredere end den tildelte plads, bliver
breddedefinitionen tilsidesat.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk

Fra : Tony Karlsson

Dato : 18-02-05 07:01

> [...]
> enten ikke bliver skrevet, klippet over eller andet som løser problemet...

Lav en <div style="overflow: hidden;"> inde i din td, så skulle resten bare
forsvinde (har ikke prøvet det, men en tanke)

hilsen
Tony

Fra : Timo Jattu

Dato : 18-02-05 11:20

"Tony Karlsson" <tony@tele2adsl.dk> wrote in message

> "Timo Jattu" <notreal@alkjaliehfaleih.xx> skrev i en meddelelse

> Lav en <div style="overflow: hidden;"> inde i din td, så skulle resten
> bare forsvinde (har ikke prøvet det, men en tanke)

Superduper - kan jeg få det til at virke er det lige før du får et kram!

mvh.

Timo.