Counter - html php
Fra : Homemicky

Dato : 17-02-05 23:30

Hejsa

Jeg har en hjemmeside www.kaninburet.dk som trænger til en ny tæller. Jeg er
ikke den helt store html og php haj, men jeg har da fået sat den tæller ind
jeg har nu.
Jeg kunne godt tænke mig en tæller, som kun tog antal klinter pr dag og
antal online brugere. Er der nogen der, kan hjælpe mig med det, eller
henvise til en god side med en tæller. Tusinde tak
Den nuværende counter består af en .txt og .php fil.
Gad vide om man ikke rette lidt i den php fil sådan, at jeg får online
brugere på, tjaa hvordan gør man så lige det?

Med venlig hilsen

Homemicky

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 17-02-05 23:55

Homemicky wrote:

> [...]
> Gad vide om man ikke rette lidt i den php fil sådan, at jeg får online
> brugere på, tjaa hvordan gør man så lige det?

jeg tror, du skal spørge i php-gruppen, hvor php-hajerne holder til.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk

Fra : Martin Ploug

Dato : 18-02-05 00:08

Hej Homemicky

www.chart.dk tilbyder forskellige statistikker, men
det kræver, at du tilmelder din side - det er gratis for private.
http://www.chart.dk/tilmelding.asp

Ellers så prøve at søge i f.eks. google på f.eks.
"counter pr dag online brugere"

Jeg fandt f.eks.:
http://www.peak.dk/ompeakcounter.htm

Kig iøvrigt på:
http://www.hjemmesideskolen.dk/scripts/index2.asp

Han har indsat et scrip til visning af brugere lige nu, og beskriver
desuden forskellige scripts til bl.a. tællere

Hilsen Martin

Fra : Homemicky

Dato : 18-02-05 21:59

tak skal I have jeg prøver lige at lede lidt videre!