MS Windows
briani 27239
microfon der ikke vil virke i xp home
Fra : Søren Ottosen

Dato : 17-02-05 21:59

Hej

Efter jeg har formateret min komputer kan jeg ikke få microfonen til at
fungere.

Under "lydstyrke" står microfonen som slået til men der sker intet.

Har noget et godt forslag til hvordan den kommer til at virke igen?

Hilsen

Søren Ottosen

Fra : Mads

Dato : 17-02-05 22:49

On Thu, 17 Feb 2005 21:59:02 +0100, "Søren Ottosen" <xxx@hongnet.dk>
wrote:

>Under "lydstyrke" står microfonen som slået til men der sker intet.
>
>Har noget et godt forslag til hvordan den kommer til at virke igen?

Har du tjekket i begge "mixere" ?
Der er jo 2 ( indspilning og afspilning )

Og Mic'en skal jo både være valgt og skruet op

mvh Mads

Fra : Søren Ottosen

Dato : 18-02-05 07:23

> Har du tjekket i begge "mixere" ?
> Der er jo 2 ( indspilning og afspilning )
>
> Og Mic'en skal jo både være valgt og skruet op

Ja den er skruet helt op i begge mixere.

Søren

Fra : Peter Hansson \(7950~

Dato : 17-02-05 23:51

"Søren Ottosen" <xxx@hongnet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Efter jeg har formateret min komputer kan jeg ikke få microfonen til at
> fungere.
>
> Under "lydstyrke" står microfonen som slået til men der sker intet.

Har du sat et flueben i mikrofonforstærkning.?

PH

Fra : Søren Ottosen

Dato : 18-02-05 07:24

> Har du sat et flueben i mikrofonforstærkning.?

Er det 20dB forstærkning du mener?

Har prøvet både med og uden.

Søren

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 18-02-05 08:11

"Søren Ottosen" <xxx@hongnet.dk> wrote in news:a5124$4215058e$3e3d8499
$16338@nf4.news-service.com:

> Har noget et godt forslag til hvordan den kommer til at virke igen?

Nu skriver du ikke havd lydkort du har, men i det
kontrolpanel der er til mit, kan man trykke på en
lille knap ved mikrofon-volumen hvor man så kan
sætte flueben i "front panel microphone" Det var
jeg nødt til at gøre - kunne heller ikke få min til
at virke i noget tid indtil jeg fandt det. Og det
er selv om den _ikke_ sidder i frontpanelet men omme
bagpå...

Jeg har AD - soundmax.

/hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |