World of warcraft igen igen
Fra : SonofonoS

Dato : 17-02-05 21:26

Hej NG

Jeg er blevet lidt varm på WoW, men jeg ved ikke om min computer kan køre
spillet tilfredstillende. Jeg har en 1ghz athlon med 256mb pc133 ram og et
GeForceTI4200 med 128mb ram.
Minimum for spillet er en 800mhz cpu, 256mb ram og 32mb grafikkort.
Nogen der har spillet med nogenlunde samme specs som jeg har?
Er der nogen der ved om der kommer en trial på et tidspunkt? Vil også være
lidt træt af at skulle bruge 350,- på et spil, som man måske ikke alligevel
kan spille! :)

Håber nogen kan hjælpe.

SonofonoS

Fra : André Frost

Dato : 18-02-05 00:03

"SonofonoS" <sonofonos@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Er der nogen der ved om der kommer en trial på et tidspunkt? Vil også være
> lidt træt af at skulle bruge 350,- på et spil, som man måske ikke

Jeg prøvede at afvikle det på en gammel 800 MHz, 384 SD-RAM, GeForce 3 med
64 MiB RAM, og det kørte acceptabelt i 800x600. Hvad der er acceptabelt
afhænger selvfølgelig af personen der spiller, men det var spilbart for mig.
Lidt mere RAM i din maskine tror jeg ville gøre underværker hvis det ikke
lige kører så godt, men det skulle kunne lade sig gøre, tror jeg.

--
Frost

Fra : Simon [2700]

Dato : 18-02-05 07:46

> [...]
> Er der nogen der ved om der kommer en trial på et tidspunkt? Vil også være
> lidt træt af at skulle bruge 350,- på et spil, som man måske ikke

hej,
du har desværre glippet flere omgange 'trials/betaer' så det tror jeg ikke
du får mere af nu hvor spillet er igang desværre..
men jeg tror din maskine godt kan køre det, dog ville jeg smide en ekstra
256mb eller gerne en 512mb klods mere i den,
det vil du kunne mærke flere steder i dit system...

spillet er desuden alle pengene værd ;)
/Simon

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 18-02-05 09:31

> [...]
> 256mb eller gerne en 512mb klods mere i den,
> det vil du kunne mærke flere steder i dit system...

Ja, du skal helt klar have noget mere ram i hvis du vil køre spillet.

Selv om du får mere ram i vil du ikke kunne køre spillet optimalt med den
maskine.

Jeg prøvede at installere WoW på min bærbar, en 2.8GHz Celeron, med 512MB
ram og ATI Radeon mobility og den hakker en pæn del i 1024x768.

--
-The Baptizer
www.moviescreenshot.com

Fra : André Frost

Dato : 18-02-05 11:03

"Johnny Jakobsen" <btzSLET@area42.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg prøvede at installere WoW på min bærbar, en 2.8GHz Celeron, med 512MB
> ram og ATI Radeon mobility og den hakker en pæn del i 1024x768.

Det har vidst mest med grafikkortet at gøre. Jeg tror SonofonoS' GF4 vil
være tilstrækkeligt i den forstand....

--
Frost

Fra : Simon [2700]

Dato : 18-02-05 16:35

> Jeg prøvede at installere WoW på min bærbar, en 2.8GHz Celeron, med 512MB
> ram og ATI Radeon mobility og den hakker en pæn del i 1024x768.

nu ved jeg så ikke hvad for et radeon kort du mener men det der sidder i min
blærbare
(det hedder vidst 7500 eller noget - gider ikke hive den op og kigge) det
kører spillet flydende
med 512mb system ram og en centrino 1.7ghz (acer travelmate 804 cli)...
mvh .Simon

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 19-02-05 12:52

> [...]
> kører spillet flydende
> med 512mb system ram og en centrino 1.7ghz (acer travelmate 804 cli)...

Min er et Radeon Mobility 7000 og den er vist ikke lige i den tunge ende af
skalaen.

Men selv om det hakker på den, så kan den nu godt bruges til at spille WoW
på i en nødsitiation og man kan jo altid sætte detajerne ned.

-The Baptizer
www.moviescreenshot.com

Fra : SonofonoS

Dato : 18-02-05 12:35

"Simon [2700]" <devnull@linux.org> wrote in

> [...]
> ekstra 256mb eller gerne en 512mb klods mere i den,
> det vil du kunne mærke flere steder i dit system...

Jeg regner da stærkt med at der kommer en trial til spillet. EQ2 kører
f.eks. med trial i de her dage. Så jeg krydser fingre.
Jeg tilhører desværre den del af befolkningen som helst vil prøve før jeg
køber. Man køber jo heller ikke en bil uden at have fået en prøvekøretur i
den vel? :)

SonofonoS

Fra : Simon Nejmann

Dato : 18-02-05 13:50

On Fri, 18 Feb 2005 11:35:21 GMT, SonofonoS <sonofonos@hotmail.com>
wrote:

>Jeg regner da stærkt med at der kommer en trial til spillet. EQ2 kører
>f.eks. med trial i de her dage. Så jeg krydser fingre.

Trials er noget de kører når de har brug for flerer kunder - WoW er
stort set udsolgt de fleste steder hvor det er udkommet.
Konklusion: Du kommer til at vente længe på en WoW trial...

--
Med venlige hilsner
Simon Nejmann

Fra : bb

Dato : 18-02-05 21:08

>Trials er noget de kører når de har brug for flerer kunder - WoW er
>stort set udsolgt de fleste steder hvor det er udkommet.
>Konklusion: Du kommer til at vente længe på en WoW trial...

Du kan få spillet til 350 kroner flere steder, det er uanset ret
billig underholdning og så kan du jo bare spille i en måned gratis og
stoppe hvis det ikke lige var dig.

Fra : Simon Nejmann

Dato : 18-02-05 13:45

On Thu, 17 Feb 2005 20:25:46 GMT, SonofonoS <sonofonos@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>spillet tilfredstillende. Jeg har en 1ghz athlon med 256mb pc133 ram og et

Jeg har en Athlon 1,2 GHz, 512 MB ram og GeForce TI4200, og det kører
fint her. Det der betyder noget er dit grafikkort (dit er fint) og
hvor meget ram du har (der er du i underkanten - det vil kunne kører,
men 256-512 MB extra vil kunne mærkes).

--
Med venlige hilsner
Simon Nejmann

Fra : Simon [2700]

Dato : 18-02-05 16:36

> [...]
> fint her. Det der betyder noget er dit grafikkort (dit er fint) og
> hvor meget ram du har (der er du i underkanten - det vil kunne kører,

helt enig :)
/Simon

Fra : SonofonoS

Dato : 18-02-05 18:26

> [...]

> Er der nogen der ved om der kommer en trial på et tidspunkt? Vil også
> være lidt træt af at skulle bruge 350,- på et spil, som man måske ikke

Fandt lige ud af, at ved at købe special edition udgaven, så får man en
ekstre key, som man kan give til en ven, som så kan prøve spillet i 10
dage. Nu mangler jeg bare at finde ud af hvornår special edition kommer til
europa. :)

SonofonoS

Fra : Jakob Værge

Dato : 18-02-05 20:55

den er udsolgt alle steder så vidt jeg ved.