Kattefoder/grus fra Tyskland
Fra : T.K

Dato : 17-02-05 19:57

Kan forstå der er flere her i gruppen der handler hos www.zooplus.de
Er der en eller anden der vil røbe hvad det koster, hvis jeg for eksempel
bestiller en stor sæk grus - extreme classis fra dette tyske firma. Eller
nogen kattepiller - Royal Canin. Tænker på at fragt og evt. andre udgifter
jo skal tillægges inden jeg kan modtage varen. Jeg er ret så usikker, når
det gælder udenlandshandel via nettet. Gider ikke alt for meget bøvl, hvis
ikke besparelsen er rimelig.

Fra : Denise

Dato : 17-02-05 20:40

T.K wrote:
> [...]
> Jeg er ret så usikker, når det gælder udenlandshandel via nettet.
> Gider ikke alt for meget bøvl, hvis ikke besparelsen er rimelig.

Det er nemt nok at se på siden, hvis du går ind på www.zooplus.de I bunden
kigger du under Katzen og kan finde priser på alt muligt, også hvis der er
tilbud på noget.
Sidst jeg købte kostede Extreeme Classis kostede det 12,99 euro for 15 kg.
Transport var 4,90 euro.

--
Hilsen Denise

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 17-02-05 22:52

In article <4214f321$0$12731$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, Denise
<reindel@*NOSPAM*c.dk> wrote:

> Transport var 4,90 euro.

Her skal lige tilføjes, at transportudgifterne er de samme ligemeget
hvor meget du køber. (Jeg købte 90 kg for nogle måneder siden. Stakkels
postmand )

--
Knus fra Ann R

Fra : Bettina Hansen

Dato : 18-02-05 14:16

Ann Rudbeck wrote:
> Her skal lige tilføjes, at transportudgifterne er de samme ligemeget
> hvor meget du køber. (Jeg købte 90 kg for nogle måneder siden. Stakkels
> postmand )

Han er da heldig ;)
Vores postmand er udsat for det samme (eller værre) ca. en gang om
måneden. Vi er to der bestiller sammen og vi har begge både katte og
chinchillaer. Har egentlig aldrig tænkt på hvor mange kilo vi får
leveret men der er altid 50 kg chinchillafoder, hertil kommer spåner
(2-3 pakker af 350L - de vejer nok omkring 20 kg pr stk), kattegrus og
kattemad og alt det løse (lidt guf og måske legetøj eller diverse
tilbehør).
Men han tager det nu meget pænt posten ;)

Mvh Bettina

--
http://chin.dk
http://sponsorbarn.info

Fra : Ukendt

Dato : 18-02-05 07:42

"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> skrev i en meddelelse news:4214f321$0

> Sidst jeg købte kostede Extreeme Classis kostede det 12,99 euro for 15 kg.
> Transport var 4,90 euro.

Hvor mange Kroner, går der til en Euro ?

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Denise

Dato : 18-02-05 08:06

"Buffy" <Tjekmig(snabel-a)pc.dk> wrote in message

> Hvor mange Kroner, går der til en Euro ?

Ifølge bankernes hjemmesider - valutakurser - er 1 Euro 7,57 kr

--
Hilsen Denise

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 18-02-05 08:16

Hej Buffy

der er en god omregner her
http://www.valutakurser.dk/
--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Ukendt

Dato : 18-02-05 10:53

"Marianne Hellemose" <hellemose.som4@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Buffy
>
> der er en god omregner her
> http://www.valutakurser.dk/

Tak for linket og også tak til Denise for svar.

Plejer at give 149 kr. for 16 kg. EC. Jeg køber som regel 2 sække af gangen,
så der er nok grus til, at fylde efter med også.
Det ser ikke ud til, at jeg kan spare så meget ved, at købe i Tyskland, men
selvfølgelig kommer forsendelsesomkostningerne kun en gang, så hvis man
bestiller lidt flere poser end de 2, kan man nok spare noget.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Denise

Dato : 18-02-05 13:51

> [...]
> selvfølgelig kommer forsendelsesomkostningerne kun en gang, så hvis man
> bestiller lidt flere poser end de 2, kan man nok spare noget.

Nååå, at spare 50 kr. pr sæk er da en del synes jeg, især hvis man får 5
stk. ad gangen og så bragt til døren, eller sat udenfor hvis man ikke er
hjemme.

--
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 20-02-05 11:02

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> wrote in

> eller sat udenfor hvis man ikke er
> hjemme.

Gør de det hos dig? Nede hos min mor ville posten ikke stille gruset
hvis min mor ikke er hjemme. Jeg vil undersøge om vores post vil. Hvis
jeg ikke kan tage imod så vil de skulle lægge det hos SuperBest og det
er noget bøvl at skulle hente 10 poser grus inde i butikken.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Denise

Dato : 20-02-05 19:11

Kate wrote:
> [...]
> jeg ikke kan tage imod så vil de skulle lægge det hos SuperBest og det
> er noget bøvl at skulle hente 10 poser grus inde i butikken.

Vi havde sat en kæmpe seddel på postkassen, hvor vi skrev "varer fra Zooplus
bedes stillet i carporten", og det havde de gjort

--
Hilsen Denise

Fra : Bettina Hansen

Dato : 20-02-05 19:39

Denise wrote:
> Vi havde sat en kæmpe seddel på postkassen, hvor vi skrev "varer fra Zooplus
> bedes stillet i carporten", og det havde de gjort

Vi har en fast aftale med posten om at han bare stiller alle pakker så
vi slipper for at skulle på posthuset og hente dem. Problemet er at der
skal kvitteres for pakker - og posten må ikke selv gøre det - men vores
post gør det altså alligevel ;)
Men det er en service og ikke noget man kan forlange så hvis man har en
sur mokke af en pakkepost så går den nok ikke :(

Mvh Bettina

--
http://chin.dk
http://sponsorbarn.info

Fra : Kate

Dato : 20-02-05 20:57

"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> wrote in

> Vi havde sat en kæmpe seddel på postkassen, hvor vi skrev "varer
> fra Zooplus bedes stillet i carporten", og det havde de gjort

Hmmm, den metode er jeg nu ikke så sikker på jeg vil benytte da min
postkasse sidder helt ude ved vejen. Jeg har ikke hæk om forhaven eller
andet som evt. kunne dække lidt for sådan en seddel og min postkasse
vender sådan at den ses meget tydeligt fra vejen når man kommer ind på
den.

Fra : Linde

Dato : 17-02-05 22:21

Er selv ret overrasket over hvordan zooplus kan sende mig et temmelig stort
kradsetræ samt et par småvarer for 5 euro...endda i to colli, men sådan er
det vist. så besparelsen er klart at regne med

Mvh
Linde

Fra : Lee

Dato : 22-02-05 17:17

Interesant side

Er ikke så god til det tyske... men er det rigtigt gættet at Klumpenbildende
Katzenstreu mit Babypuderduft = Kattegrus med duft ?
http://www.zooplus.de/app/WebObjects/ZooShop.woa

Mvh Lee

Fra : Sanni

Dato : 22-02-05 17:30

Jeps det er en rigtig oversættelse.

Sanni

Fra : Lee

Dato : 22-02-05 18:06

Tak Tak

/ Lee

Fra : Janne

Dato : 23-02-05 00:28

Hej Lee.

Prøv denne, det er en oversætter. Men den er kun fra tysk til engelsk,
du kan kopier tyske sætninger fra den og sætte ind.

K.H.Janne

Med venlig hilsen
Janne
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Lee

Dato : 23-02-05 16:58

Mange tak... men har du et link

Mvh Lee

Fra : Janne

Dato : 23-02-05 17:19

Hej Lee. *LOL*

Undskyld, det var da en smutter, jeg havde da kopieret siden til dig.
Men her den, Sorry
http://world.altavista.com/

K.H. Janne