Den store mission
Fra : HK

Dato : 17-02-05 19:01

Hej alle

Så starter den store mission som går ud på at ingen må svare VERNER så
bliver denne NG bare super

HK

Fra : Steen Larsen

Dato : 17-02-05 19:03

HK wrote:
> Hej alle
>
> Så starter den store mission som går ud på at ingen må svare VERNER så
> bliver denne NG bare super

JEPS det har jeg længtes efter lææænnngggeeee!!

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 17-02-05 20:10

"Steen Larsen" <dsl175340@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> JEPS det har jeg længtes efter lææænnngggeeee!!

Og heller ikke kommentere hans indlæg å anden måde. Bare sådan helt stille
!!!

/Flemming U

Fra : Henrik & Karina

Dato : 17-02-05 23:25

Flemming Udbjørg wrote:
> "Steen Larsen" <dsl175340@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Og heller ikke kommentere hans indlæg å anden måde. Bare sådan helt stille
> !!!
>
> /Flemming U

så er jeg også med..

Henrik

Fra : verner

Dato : 17-02-05 23:34

"Henrik & Karina" <pingvinen@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> så er jeg også med..
>
> Henrik

Det tror jeg ikke, det kræver en vis for for intellinents !

Hilsen
verner

Fra : Nille

Dato : 19-02-05 09:35

"verner" <ven_hj@yahoo.dk> wrote in message

> "Henrik & Karina" <pingvinen@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Det tror jeg ikke, det kræver en vis for for intellinents !
>

> Hilsen
> verner

for for intelli-hvad-for-noget *GGG*

Nille

Fra : Gismo

Dato : 17-02-05 23:23

HK wrote:
> Hej alle
>
> Så starter den store mission som går ud på at ingen må svare VERNER så
> bliver denne NG bare super
>
> HK

Det er der ikke noget nyt i, det er der blevet opfordret til længe, men
mange
af de seneste indlæg, har ikke haft en dyt med camping at gøre, men giver
kun anledning til flere indlæg fra personager I ikke vil/gider høre på.

Drop det, det er OT. Og ikke et hak bedre en Verner.

Gismo

Fra : Sten Bo

Dato : 17-02-05 23:57

"Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> kun anledning til flere indlæg fra personager I ikke vil/gider høre på.
>
> Drop det, det er OT. Og ikke et hak bedre en Verner.

jo, som hakkejernet i haven.

omenskønt...... Splinten i øjet.

--
Udråbet "hurra", som udtrykker fest og glæde,
kan strengt taget undvære stavelsen hur -