Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon A95.
Fra : Søren ô¿ô

Dato : 17-02-05 18:04

Hej NG.

Jeg går og over lidt, om jeg skal investere i et Canon A95. Jeg kiggede på
edb priser, og fandt 3 modeller. Hvad er forskellen ud over prisen?

Canon PowerShot A95 (DK) 2,372 kr.
Canon PowerShot A95 (INT) 2,295 kr.
Canon PowerShot A95 Power PLUS 2,606 kr.

--
Mvh. Søren.

Fra : Martin

Dato : 17-02-05 19:11

Canon PowerShot A95 (DK) 2,372 kr. = dansk manual + menu
Canon PowerShot A95 (INT) 2,295 kr. = fx engelsk manual + måske ikke dansk
menu
Canon PowerShot A95 Power PLUS 2,606 kr. = ingen anelse, men måske noget
tilbehør??

Martin

Fra : Søren ô¿ô

Dato : 17-02-05 19:38

> [...]
> menu
> Canon PowerShot A95 Power PLUS 2,606 kr. = ingen anelse, men måske noget

Tak for svaret.
En som kan den sidste?
--
Mvh. Søren.

Fra : Ole

Dato : 17-02-05 20:52

Søren ô¿ô wrote:

> Tak for svaret.
> En som kan den sidste?

Havde du forestillet dig at vi skulle gætte for dig. Eller måske gå ind
på edb-priser, finde forhandler og spørge denne for dig ?

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
15.01.05: 12 nyeste fotografiske billeder på:

Fra : Søren ô¿ô

Dato : 17-02-05 21:05

> Havde du forestillet dig at vi skulle gætte for dig. Eller måske gå ind
> på edb-priser, finde forhandler og spørge denne for dig ?

Næ, men det kunne jo være, at der var en anden en her inde, som lige viste
det.
Mener ikke at jeg har spurgt, mere dumt end så mange andre gør. Men her er
vi sikkert uenig, med det humør du er i.

--
Mvh. Søren.

Fra : Ole

Dato : 17-02-05 21:46

Søren ô¿ô wrote:

> [...]
> Mener ikke at jeg har spurgt, mere dumt end så mange andre gør. Men her er
> vi sikkert uenig, med det humør du er i.

Mit humør kender du intet til. Og det bliver ikke anderledes af at du
føler dig forurettet over at jeg ikke gider undersøge sagen for dig.
Vi er uenige uanset mit gode humør, jeps.
Og så foreslog jeg dig implicit at spørge forhandleren. Det synes jeg da
er et godt råd.

Fra : Søren ô¿ô

Dato : 17-02-05 22:13

> Mit humør kender du intet til. Og det bliver ikke anderledes af at du
> føler dig forurettet over at jeg ikke gider undersøge sagen for dig.

Jeg har skam ikke bedt dig om at undersøge det, jeg spurgte bare om der var
nogle der viste det. Folk her inde, er ofte flike og hurtigere til at svare,
en de forskeldige forhandlere er.

> Og så foreslog jeg dig implicit at spørge forhandleren. Det synes jeg da
> er et godt råd.

Tak for det gode råd, havde nok regnet med et pænere svar.

--
Mvh. Søren.

Fra : David Rasmussen

Dato : 17-02-05 22:44

Ole wrote:

> [...]
> Vi er uenige uanset mit gode humør, jeps.
> Og så foreslog jeg dig implicit at spørge forhandleren. Det synes jeg da

Det her er nok den mest mavesure nyhedsgruppe jeg er støt på i min lange
tid på usenet. Her går man ikke af vejen for at skyde spørgere underlige
motiver i skoene som at de vil have andre til at undersøge ting for dem,
eller at de er dovne og ikke gider læse tilbage i gruppen osv. Hvis man
på en eller anden måde kan fordreje folks ord eller intention så man kan
få lov at brokke sig, så gør man det.

Nej, jeg skal være fair og sige at det ikke er alle der gør sådan. Men
gudfader for en træls stemning her er. Og jeg er ikke engang jyde!

/David

Fra : Ole

Dato : 18-02-05 08:36

David Rasmussen wrote:

> Det her er nok den mest mavesure nyhedsgruppe jeg er støt på i min lange
> tid på usenet.

Det er da tvært om en munter og lystig gruppe, hvor nogle med sadonisk
fryd udfører venskabelig mobning af de, der tilsyneladende prøver at
lave gruppen om til en længe savnet erstatning for fordums rød stue.

Fra : David Rasmussen

Dato : 18-02-05 09:37

Ole wrote:

> Det er da tvært om en munter og lystig gruppe, hvor nogle med sadonisk
> fryd udfører venskabelig mobning af de, der tilsyneladende prøver at
> lave gruppen om til en længe savnet erstatning for fordums rød stue.

Tja, hvis du kan narre dig selv...

/David

Fra : Jan Bøgh

Dato : 18-02-05 09:35

Søren ô¿ô wrote:

> Mener ikke at jeg har spurgt, mere dumt end så mange andre gør.

Fuldkommen rigtigt!

vh
Jan

--
- amatør af Guds nåde.
PS: Nye (opdateret 9/2/2004) ynkelige knipserier i et forhåbentligt bedre

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 17-02-05 21:31

Søren ô¿ô wrote:

> Canon PowerShot A95 Power PLUS 2,606 kr.

Edbpriser.dk => Foto/Video => Digital Kamera => Canon => Canon
PowerShot A95 Power PLUS => PIXmania.com: "PowerShot A95. Pack Plus
versionen inkluderer en oplader og et NiMH batteri"

Fra : Søren ô¿ô

Dato : 17-02-05 22:14