Dårlig hundehvalp.
Fra : F Andersen & J Peder~

Dato : 17-02-05 17:12

Hej i gruppen.

Min lille gd hvalp på 5 mdr, har det ikke så godt idag. Hun har ligget og
rystet hele eftermiddagen, jeg har prøvet at varme hende, med tæpper og
ekstra varme. Hun virker træt og lidt mut. Hendes temp er 39.1 gr. Hun har
lige kastet op. Hun er i gang med at skifte tænder, hun har næsten ingen
tænder i munden mere.
Kan det være derfor hun har det dårligt. Vil se tiden an, om hun får det
bedre i løber af natten, eller må jeg frem med pungen igen. Sidste uge var
det moderen som kostede 500 kr, fordi hun skal behandles for sår på
hornhinden. Det kan godt blive lidt dyrt i længden, især med 4 vovser.
Meeeenn det ved man jo godt, når man anskaffer sig dem. Bare sjovt det skal
falde sammen med to tilfælder på en uge
Håber bare min lille Emma snart får det bedre. Det er ikke sjovt, når de har
det dårligt.

--
Hilsen Janni
Kennel Great Evita

Http://great-evita.homepage.dk

Fra : jones

Dato : 17-02-05 21:25

Hej Janni.

Ja vi må da håbe at lille Emma, snart får det bedre.
Gismo var ikke dårlig da han skiftede tænder, han har snart skiftet alle
sammen. Han ville bare ikke rigtig spise noget i en uges tid.
Men nogle menneske børn, er jo også vildt dårlige når de skifter tænder, men
om det kan være det samme med hunde-hvalpe, ja det aner jeg ikke.
Håber det er bedre i mogen.
God bedring til hende.

Hilsen Annika

Fra : qfha

Dato : 18-02-05 06:44

"F Andersen & J Pedersen" <great_evita@hund.dk> wrote in message news:<cv2fpd$2b11$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
> falde sammen med to tilfælder på en uge
> Håber bare min lille Emma snart får det bedre. Det er ikke sjovt, når de har

------

Din hvalp er syg. Hun har feber, normaltemp. er 38.5. Hun kaster op.
Jeg ville ikke se tiden an med så ung en hund og det forløb du
beskriver. Du bør tage til dyrlæge med hende. Tegn en sygeforsikring
på dine hunde, så du ikke skal stå i den situation at dine hunde ikke
får den nødvendige behandling.
mvh
qfha

Fra : F Andersen & J Peder~

Dato : 18-02-05 09:41

Dejlige Emma var allerede frisk i aftes, efter en lang lur på sofaen. Så jeg
kan ikke være gladere. Hader når de har det dårligt.

Hilsen Janni