Min ene kat "sover" i sit toilet?!
Fra : Anders

Dato : 17-02-05 14:52

Hej NG.

I går lagde jeg mærke til noget underligt. Min ene kat er begyndt at ligge
inde i toliettet, det er sådan en med låge og det hele. Det har han aldrig
gjort før. Altså når han er færdig med hvad han nu skal derinde, så ligger
han sig ned.

Han har ellers altid godt kunne finde ud af at bruge det.

er der noget der ved hvorfor?

Vh Anders.

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-05 19:32

"Anders" <maria_og_anders@FJERNtdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> han sig ned.
>
> Han har ellers altid godt kunne finde ud af at bruge det.

Han kan nok godt lide huler, hvor der er lidt "højt" til loftet Og så
dufter toilettet dejligt trygt af ham selv.

Tina

Fra : Eva

Dato : 18-02-05 00:04

> [...]
> han sig ned.
>
> Han har ellers altid godt kunne finde ud af at bruge det.

Den ene af mine katte gjorde det samme for nogle dage siden - jeg har
haft dem i 3 uger nu (Paya og Dingledyret fra vildkat.dk), de er voksne
og virker ellers begge til at trives og være faldet vældig godt til. I
dag var de begge derinde... Meget mærkeligt.

Jeg håber, der kommer nogle flere bud på, hvorfor de finder på det.

Mvh Eva

- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Hanne Dahl

Dato : 18-02-05 08:35

Hejsa.

Katten syndes sikkert det køler den ned at ligge på sandet. Vi ser tit
situatonen på katte udstillingerne at kattene ligger sig i bakken . Somregl
er det rene bakker som de ligger i )
Har I ikke et rum hvor I kan sørger for at der ikke er så varmt. For at se
om katten fortrækken det rum !!

Hilsen Hanne `Dahl

Fra : Crazy Camilla

Dato : 18-02-05 22:12

> [...]
> han sig ned.
>
> Han har ellers altid godt kunne finde ud af at bruge det.

Hej.

Når min kat, Nudie, lige har fået nyt grus i sin kattebakke, så sover hun
også derinde. Faktisk opholder hun sig derinde meget af tiden, i de første
1-2 dage efter at bakken er blevet helt tømt, og vasket og har fået nyt
grus. Hun skraber og ligger også bare derinde og nyder det. Men kun i et par
dage, derefter går hun kun derind når hun skal bruge bakken til dens
egentlige formål. Jeg tror det er fordi hun godt kan lide lugten af det nye
grus, for allerede når jeg tager en pakke grus frem og åbner den, uden hun
kan se gruset eller røre det, så bliver hun helt euforisk.

Med venlig hilsen Camilla.