Nye 16" til Forden....
Fra : ct

Dato : 17-02-05 13:14

Når nu vintersutterne skal af, skal der nye fælge og dæk på min (sølvgrå)
Mondeo 97 st.car.

1. Jeg regner med at 16" vil være godt til den - eller hvad? (Kører 15" nu
som std.)

2. Hvor køber jeg billigst, monteret med kvalitetsdæk (men fælge behøver
ikke være mærkevare)

3. Hvilken model synes DU der passer bedst på min bil ?

/Claus

Fra : Thomas

Dato : 17-02-05 14:12

"ct" <claus@fjerndette-kjerkegaard.dk> wrote in message
> [...]
> behøver ikke være mærkevare)
>
> 3. Hvilken model synes DU der passer bedst på min bil ?

Her:
http://forum.lemansarea.dk/viewtopic.php?t=117

"4 stk Mondeo st200 alu 7X17 ET 49.5 med Goodyear f1 dæk, 2 stk ny model og
2 gammel model i 215/45-17. Alle med min. 5.5mm mønster..

Pris 4500kr

Mobil 20861598"

--
Thomas Krath