MS Windows
briani 27239
Jeg kan ikke opdatere min Windows XP
Fra : :-\) carsten

Dato : 17-02-05 08:59

Hej!

Hjælp...

Får hele tiden følgende fejl, nbår jeg går på nettet:
LSA Shell (Export)
men efterfølgende 60 sekunders nedlukning -
som jeg dog slår fra med shutdown -a

Troede først at jeg fik Sasser, men virusscanning (AVG og AntiVir)
og spycheckere (Spybot og Ad-aware)
finder ikke noget!

Derfor vil jeg opdatere windows.
Men det får jeg ikke lov til!
Jeg kan ikke opdatere min windows fra www.windowsupdate.com

Den skriver:

Windows Update har opdaget en fejl og kan ikke vise siden, der blev anmodet
om. Følgende ressourcer kan muligvis hjælpe med at løse problemet:
Muligheder for selvhjælp:
Windows Update-svarcenter

Windows Update-fejlfinding

Windows Update-nyhedsgrupper
Muligheder for assisteret support:
Microsoft online-assisteret support (gratis ved Windows Update-problemer)

Ved ikke om det er en lovlig kopi af XP, da jeg har købt brugt den brugt med
software. Har spurgte sælger som fortalte - at den oprindeligt varkøbt med
XP.

Hvad gør jeg?

--
Mange hilsner fra
Carsten

Fra : Anders Lund

Dato : 17-02-05 14:38

carsten wrote:
> Derfor vil jeg opdatere windows.
> Men det får jeg ikke lov til!
> Jeg kan ikke opdatere min windows fra www.windowsupdate.com

Jeg ved godt at det ikke er løsningen og at man ikke kan få
ikke-kritiske opdateringer med, men du kunne jo aktivere Automatisk
opdatering... det burde nok få lukket hullet som diverse orme prøver at
komme ind af.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk
I have plenty of Gmail invites - just ask!

Fra : Sander

Dato : 17-02-05 15:49

Hvis du har købt den med windows xp, skal du have
en original cd, eller ihvertfald ægthedsbeviset klistret
på computeren, og har du ikke det er det en kopi du
kører med.
Det er jo ikke nemt at reetablere systemet hvis man
ikke har xp på cd.

Sander.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 17-02-05 15:56

" carsten" <cjtcjtcjt(sletdette)@hotmail.com> skrev

> [...]
med
> software. Har spurgte sælger som fortalte - at den oprindeligt varkøbt med

Hvis du har den originale CD samt nummermærkaten med certifikatet, så har du
en lovlig version. Ellers ikke!

Har du iøvrigt tjekket dit ur og dato på maskinen. Er det forkert, så
fejlmelder update også.

Hvis din produktnøgle er blacklistet, så burde du iøvrigt få det at vide af
updaten.

Claus

Fra : Flemming Nielsen

Dato : 19-02-05 23:19

Start computeren op i fejlsikret tilstand med netværk og fjern virus
http://www.pandasoftware.com/activescan/com/activescan_principal.htm

Opdater derefter din antivirus

Mvh. Flemming Nielsen

Fra : :-\) Carsten