MS Windows
briani 27239
spontant opstået fejl m. agp440 løsning fu~
Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 17-02-05 09:01

Jeg stod op i dag og ville lige læse mails. Der var
sort skærm da jeg kiggede hen på maskinen. WTF? En
gang til og denne gang med safe mode så jeg kunne se
hvad der skete. Ved loading af driveren agp440 gik
maskinen bare i stå. Nå... Det var satans!

Jeg tændte kærestens spand og gik ind på microsofts
supportside hvor jeg rigtignok fandt et "issue" ang.
agp440. Det var dog noget med at det måske var en
utilstrækkelig driver - og at man skulle bruge andre
drivere hvis denne ikke duede? hmm men det er jo den
jeg altid har brugt går jeg ud fra. Men jeg prøvede
at følge deres anvisning og disablede den via min
installations-cd. Så startede maskinen op i super-lo-
res. At vælge system restore-punkt fra for et par
dage siden og nu virker det hele igen. Men hvorfor
sker sådan noget bare lige pludseligt? Jeg kunne
forstå det hvis jeg havde ændret noget eller instet
nye drivere eller lignende for nylig, men der er kun
blevet arbejdet helt almindeligt med office, e-mails
og lidt spil.

Nogen ideer?

/hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |