http://www.forbryderalbum.dk/
Fra : J. Pedersen

Dato : 17-02-05 00:29

Fra : Kent Rådbjerg

Dato : 17-02-05 02:17

Hvor er den gammel og hvor er den misvisende på nogle punkter.

mvh
Kent.

Fra : Hans Houmøller

Dato : 17-02-05 03:52

Men dog til eftertanke! Hvornår gør noget noget ved det?
Hans

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 17-02-05 09:04

"Hans Houmøller" wrote

> Men dog til eftertanke! Hvornår gør noget noget ved det?

Tjaeh - vi har jo lige haft chancen.

- Jensby

Fra : Frank

Dato : 17-02-05 11:03
Fra : Gukker

Dato : 17-02-05 11:08

"Frank" <far@nosmap.dk> skrev i en meddelelse
> Hej

en udmærket henvisning som jeg har haft megen glæde af.
Gukker

Fra : Frank

Dato : 17-02-05 11:54

Hej

> en udmærket henvisning som jeg har haft megen glæde af.

Mængden af overdrivelser, fordrejninger og undladelser er for stor til at
gøre den til andet end ufrivillig morsom.

En fustreret regeringsmodstanders forsøg på at sige "kan I se at det er MIG
der har ret".

Snup en tudekiks....

Mvh
Frank

Fra : Gukker

Dato : 17-02-05 17:09

> [...]
> gøre den til andet end ufrivillig morsom.
>
> En fustreret regeringsmodstanders forsøg på at sige "kan I se at det er

næ, hvorfor dog det - siden anviser jo kilder -også borgerlige kilder - til
hvad der er blevet skrevet og sagt, så den har højst refereret til disse
kilder.
Gukker