MS Windows
briani 27239
PC genstarter akut ?
Fra : Ukendt

Dato : 16-02-05 22:52

Jeg ved ikke om det er er Windows problem eller noget andet, men når jeg
klikker på følgende link, som angiveligt skulle være et videoclip,
genstarter min PC akut.

http://www.koreus.com/files/200408/lego_thriller.html

Ikke noget med stille nedlukning, blot sort skærm og opstart på ny. Jeg har
prøvet 2 gange nu, med samme resultat.

Er der nogen som kan hjælpe

Jeg kører XP SP2

Mvh.
Thomas

Fra : Madhatter@dk.invalid

Dato : 16-02-05 23:10

On Wed, 16 Feb 2005 22:52:10 +0100, "Thomas Olsen" <no spam> wrote:

> [...]
>
>http://www.koreus.com/files/200408/lego_thriller.html
>
>Ikke noget med stille nedlukning, blot sort skærm og opstart på ny. Jeg har

Du må have et problem i din Windows Media Player opsætning.....

Fra : John T.

Dato : 17-02-05 01:46

> Du må have et problem i din Windows Media Player opsætning.....

Ikke nogen prob. her, kører helt fint !
John

Fra : Michael Trolle

Dato : 17-02-05 14:31

"Thomas Olsen" <no spam> skrev i en meddelelse

> http://www.koreus.com/files/200408/lego_thriller.html

Hehe.. Syg humor..

Michael Trolle
MSN Messenger: Trolle@Munkebo-Borger.dk