MS Windows
briani 27239
Modtaget virus over MSN Messenger - kan ik~
Fra : Skindbeni

Dato : 16-02-05 22:42

Hej.

jeg sad og skrev med en eks kæreste over MSN Messenger, da jeg pludselig
modtog et link.

Jeg klikkede på siden og en boks kom frem. Jeg var så dum at klikke på OK i
stedet for annuler og udover en nøgen dame i håndjern, kom der besked om
virus på min computer.

Jeg kan ikke længere logge ind på Messenger, men bliver logget ud med det
samme igen.

Min ekskæreste siger, at hun modtog den, men har ikke haft den åbent mener
hun, og hendes computer er ligeledes blevet fyldt med virus.

Er der nogle, der har været udsat for dette og har en løsning. Mit antivirus
har ikke fundet virus ved efterfølgende kørsel. (Norton 2004)

Jeg har valgt at poste her, da det kom gennem MSN Messenger og jeg har
problemer med at logge mig på der nu.

kunne også have valgt en anden gruppe omkring virus, men futter gerne
derover, hvis det er ønskeligt.

Fra : Skindbeni

Dato : 16-02-05 23:19

"Skindbeni" <ms1@FJERNDETTEskindbeni.dk> skrev i en meddelelse

> kunne også have valgt en anden gruppe omkring virus, men futter gerne
> derover, hvis det er ønskeligt.

Jeg har selv vlagt at poste i virus-gruppen i stedet, da jeg efter nærmere
gennemtænkning og læsning finder den mere relevant, hvorfor jeg beder denne
tråd ignoreret.