Hidden and danheros 2
Fra : Michael...

Dato : 16-02-05 21:43

Hejsa - kan nogen/ vil nogen hjælpe mig med følgende : jeg har installeret
Hidden & Dangerous 2 på min pc, men det vil ikke starte en kampagne eller
"lone wolf" eller andet. Når jeg har oprettet en profil i spilmenuen, og
valgt et team/ en figur, og klikker på continue (starter en kampagne), så
lukker hele spillet ned, og jeg er tilbage ved skrivebord.

Jeg har en 2,3 GhZ processor, 128 mb. geforce fx 5200-grafikkort, 512 mb
ram, så det skulle ikke være de fysiske rammer der hindrer spillet i at
køre. Jeg har downloaded og opdateret alle patches via "auto-download" i
spillet. Hvad kan jeg gøre ved dette problem...please hjælp mig :(

V.h. Michael I.

Fra : Silver

Dato : 17-02-05 14:20

"Michael..." <bangigild@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> køre. Jeg har downloaded og opdateret alle patches via "auto-download" i
> spillet. Hvad kan jeg gøre ved dette problem...please hjælp mig :(

Lyder godt nok underligt, jeg ville foreslå en reinstall, eventuelt kør en
defrag af din harddisk, lyder somom der er noget ved install som er gået i
udu.

Er dine drivere opdateret?, evt. gfx drivere, det kan jo osse være det
kræver en ældre driver for at køre ordentligt da spillet jo har lidt over et
års tid på bagen.

Held og lykke.

Silver.