Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
[fotolink] S/H foto galleri
Fra : Thomas Schreiber

Dato : 16-02-05 20:46

http://www.pbase.com/elipio/bw

De fleste portrætter er knivskarpe og meget "ægte" imho. Ørkenbilleder er
realativt originale og der er noget "uberørt" over dem. Kan også godt lide
"cykel" og "bil" billederne

Kan du bruge linket til noget, er det godt. Kan du ikke, så kan du ignorere
dette indlæg.

--
Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber

www.google.com is your friend

Fra : Michael L

Dato : 16-02-05 21:28

Thomas Schreiber wrote:
> [...]
> "cykel" og "bil" billederne
>
> Kan du bruge linket til noget, er det godt. Kan du ikke, så kan du ignorere

Jeg synes også portrætterne er meget flotte og har sjæl. Cykelbilledet
synes jeg også var meget fedt pga. det manglende dæk og man kunne se
"alderen" - Det gav billedet en historie at fortælle.

Generelt nogle flotte billeder og som du selv nævner så er de knivskarpe.
Synes også billedet med den lange mole er flot og lyset fra lygterne
giver en meget hyggelig stemning.

Og så er det rart at se lidt billeder i S/H, fremfor at så meget af det
altid er i farve.

Mvh
Michael

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 16-02-05 21:30

Michael L wrote:
> Og så er det rart at se lidt billeder i S/H, fremfor at så meget af det
> altid er i farve.
>
> Mvh
> Michael

Ja især hvis man er lige så farveblind som jeg er

-Thomas

Fra : Pico

Dato : 16-02-05 22:17

Thomas Schreiber wrote:
> http://www.pbase.com/elipio/bw
>
> De fleste portrætter er knivskarpe og meget "ægte" imho.
> Ørkenbilleder er realativt originale og der er noget "uberørt" over
> dem. Kan også godt lide "cykel" og "bil" billederne

Ja han har forstået kun at lægge fine skarpe billeder frem. Det er en
god side.
Pico