Sommerarrangement :0)
Fra : Sott

Dato : 24-05-01 18:01

Hejsa :0)

Jeg synes, at jeg har hørt et pip eller to omkring noget sommerarrangement -
det må være rigtigt, min øresnegl kan da ikke svigte mig i denne så vigtige
stund.

Ja, jeg _trænger_ altså virkelig til et festligt indslag og vil derfor høre
om disse pip er under udvikling til mere seriøse projekter *GG*
For så er jeg da indstillet på at kaste alle hæmninger over bord og svine
med mit fallit-truede dankort, kaste min bankrådgiver ud i menneskelig ruin
og hænge børnene ud over altanen en dags tid eller to (hvad med et
weekend-arrangement?).

Tusinde hilsner
Søs, som krydser fingre for, at det ikke kolliderer med hverken datterens
eller sønnens fødselsdag (eller kærestens for den sags skyld)

Fra : John Sahl

Dato : 24-05-01 19:18

"Sott" <sott@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
Hejsa

> [...]
sommerarrangement -
> det må være rigtigt, min øresnegl kan da ikke svigte mig i denne så

Der er da et under opsejling, dete r ikke direkte et dss arrangement, men
der kommer da flere af skribenterne her inde fra.

Den 9. juni mødes vi hos os i Fredericia (nogen kommer allerede fredag) og
drager sammen afsted til <www.rockunderbroen.dk> Foreløbig deltagerliste er
Peder, Maibritt + kæreste, Sabina, og jeg. Der er selvflgelig plads til at
alle jer andre også. Det var i hvert fald en kanon god oplevelse sidste år
da vi var afsted.

--
John Sahl, Webmaster på http://www.websetter.dk
Se en forsmag på vores nyeste projekt på http://www.MandeZonen.dk

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 26-05-01 20:50

"John Sahl" <webmaster@mandezonen.dk> wrote in message
> [...]
til at
> alle jer andre også. Det var i hvert fald en kanon god oplevelse

*snøft* ikke en eneste der gider feste med os?
så er det sørme godt at der kommer 20.000 mennesker i alt som _gider_!

--
knus sabina

behind every good woman, lies
a trail of men.....*SF*

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 26-05-01 22:48

"Sabina Hertzum" skrev

Hej gamle tøs

> *snøft* ikke en eneste der gider feste med os?

Tæller jeg ikke med længere, efter at jeg glemte at kalde dig
gammel?

> så er det sørme godt at der kommer 20.000 mennesker i alt som
> _gider_!

Jep, lad os håbe at skabslæserne er ligeså underholdende som sid-
ste år. Jeg kom lige i tanke om, at jeg nok hellere må huske at
få fat i noget faktor 20, eller hvad det nu var vi brugte til at
undgå at komme til at ligne krebs sidste år.

Husk nu at tage en højhalset sweater på og lad os håbe at det
bliver dejligt varmt.

Med venlig hilsen

Peder, som synes at is smager rigtigt godt, når man samtidig kan
se dejlige sommerpiger smøre sig ind i solcreme.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 26-05-01 23:02

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@gmx.net> wrote in message
> "Sabina Hertzum" skrev
>
> Hej gamle tøs

puuuh.. jeg er da vist ved at blive for gammel*G* kunne ikke engang
holde til en omgang tuborg open air i torsdags.... men mon ikke det
havde noget at gøre med at den første drink blev serveret kl 8.00 om
morgenen??*fniz*

> Tæller jeg ikke med længere, efter at jeg glemte at kalde dig
> gammel?

hallo.... du er faktisk nævnt i johns indlæg længere oppe og sæfølig
tæller du med.... men "mancount" er ikke forhøjet endnu

> [...]
> få fat i noget faktor 20, eller hvad det nu var vi brugte til at
> undgå at komme til at ligne krebs sidste år.

absolut... jeg skal nok sørge for at vi har noget på lager
og som john nævnte starter festen allerede fredag for dem der vil....
sengene ( og sofaen) bliver uddelt efter først til mølle princippet....
resten må tage til takke eller selv tage med....
jeg satser iøvrigt kraftigt på at vi igen skal teste diverse glidecremer
og lignende

> Husk nu at tage en højhalset sweater på og lad os håbe at det
> bliver dejligt varmt.

jeg har faktisk tilgivet dig for den lille miser så jeg kan nu godt
garantere at jeg tager et eller andet udringet på sansyneligvis en
lille kjoleting eller lignende*GG*

> Peder, som synes at is smager rigtigt godt, når man samtidig kan
> se dejlige sommerpiger smøre sig ind i solcreme.

hvilket der bliver rig lejlighed til at nyde synet af til
www.rockunderbroen.dk

Fra : THOMAS VESTERGAARD

Dato : 31-05-01 21:00

Hejsaq i gruppen, nu har jeg været skabslæser i et stykke tid, men er med på
ideen, men hvad går det haløj ud på , bare hygge i en uge eller hvad ?
eller ligger der noget bag ?

Tom

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 31-05-01 21:46

"THOMAS VESTERGAARD" <tomvik@hotmail.com> wrote in message
> Hejsaq i gruppen, nu har jeg været skabslæser i et stykke tid, men er
med på
> ideen, men hvad går det haløj ud på , bare hygge i en uge eller hvad ?
> eller ligger der noget bag ?

hej tom..

ideen bag dss festerne er at mødes og "grov snakke"... at sætte ansigter
på teksterne vi ser herinde.... hygge og vende hele
verdenssituationen...
som regel falder det forskellige steder.... og med forskellige deltagere
hver gang...
den eneste regel der er uundgåelig er at man skal have skrevet et indlæg
i dss for at være "berettiget" deltager....
og det eneste der ligger bag er et ønske om at møde dem man kender her
fra...
som regel falder festerne en lørdag hvor nogle så allerede mødes om
fredagen, og der er faktisk næsten altid mulighed for at overnatte hvis
det er det man ønsker.. ( eller sådan har det været ved de tidligere
fester )

lige en ting... når du svarer på et indlæg vil du så ikke godt klippe
det ud du svarer på og skrive neden under det??
og fjerne det du ikke svarer dirente på??
du kan læse mere om quote teknin her :
http://www.usenet.dk/netikette/quote.html

Fra : Sott

Dato : 27-05-01 10:06

Hej John :0)

"John Sahl" <webmaster@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> alle jer andre også. Det var i hvert fald en kanon god oplevelse sidste år

Jeg husker godt, at jeg hørte mange rosende ord om sidste års "tur".

Det er dog for hurtigt for mig, det vil passe bedre med sidst i juni :0)

Desuden er jeg vist mere til ren dss-råhygge, end til diverse arrangementer,
diskoteker og lignende *SS*

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Mic

Dato : 26-05-01 22:39

Jeg er for så vidt i gang med at arrangere en somerfest/komsammen, og planen
er indtil videre at leje et sommerhus her på Sjælland i en weekend, og gå
amok der i god ro og orden. MEN: Hvem kommer? Og hvornår skal det holdes? Og
hvad må det koste. Tre ting, Mic MEGET gerne vil have et udspil
omkring..... Svar her eller til: mico@mandezonen.dk

Mvh

Mic

Fra : Sott

Dato : 27-05-01 10:16

Hej Mic :0)

"Mic" <mico@post.opasia.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
planen
> er indtil videre at leje et sommerhus her på Sjælland i en weekend, og gå

Jeg vil gerne, det lyder rigtigt fedt :0)

> Og hvornår skal det holdes?

Slutningen af juni, begyndelsen af juli?
Whenever :0)

> Og hvad må det koste.

Så lidt som muligt *G*
Arj - Det kommer jo meget an på hvad det koster at leje sommerhuset...
Fordel det ud på antal deltagere, og så må vi finde ud af, hvad maden og
drikkelsen skal/må koste - ikk'?

> Tre ting, Mic MEGET gerne vil have et udspil
> omkring..... Svar her eller til: mico@mandezonen.dk

Her er så mit udspil, håber det kan bruges *SS*

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Bente B. Riis (fka: ~

Dato : 27-05-01 11:34

Mic wrote:
> MEN: Hvem kommer? Og hvornår skal det holdes? Og
> hvad må det koste.

Du må gerne skrive mig (og sandsynligvis Carsten) på - men det vidste du
vel i forvejen. Hvornår? - jeg vil synes at efter Sct Hans vil passe mig
bedst - men derudover er jeg ret ligeglad (- eller rettere - ellers vil
alt passe mig ret godt hvis der er en weekend)
Som Søs vil jeg foretrække at det ikke bliver alt for dyrt - men jeg
skal trods alt nok betale min del af gildet :)

Mvh
Bente
*som glæder sig meget allerede*
--
ICQ:21826582
May the forces of evil

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 27-05-01 13:57

"Mic" <mico@post.opasia.dk> wrote in message

> [...]
> er indtil videre at leje et sommerhus her på Sjælland i en weekend, og

> amok der i god ro og orden. MEN: Hvem kommer?

vi vil gerne men som jeg ser det er prisen og datoen altafgørende for om
vi kan....

>Og hvornår skal det holdes?

helst en ulige uge hvis vi skal have en chance for at komme med....

>Og hvad må det koste.

så lidt som overhovedet muligt.... alternativet er vel at låne et
sommerhus hos en man kender... er der ikke nogen der kender nogen der
kender nogen? så det kun er el og mad der skal betales for? så skulle
der være en rimelig chance for at vi kan deltage i hvertfald... omend
jeg først kan komme lørdag eftermiddag pga job.... godt john kan komme
tidligt

>Tre ting, Mic MEGET gerne vil have et udspil

og det fik du så lige herfra
--
knus sabina og john

Fra : Amie

Dato : 27-05-01 14:14

Hejsa

Jeg er da også klar på en weekend, men det kommer meget an på hvornår ( skal
til paris i uge 28 og 29 ) og hvad det kommer til at koste.

Jeg har selv holdt hos www.poolhus.dk men der lejer man fra lørdag til
lørdag og det er faktisk alt for dyrt.. men det kunne da være sjovt med
sådan noget. Et stort sommerhus hvor man kan lave bål og sidde og hygge.

Nå-men.. jeg er da også med :)

Amie

Fra : Henning

Dato : 27-05-01 20:23

> [...]
Og
> hvad må det koste. Tre ting, Mic MEGET gerne vil have et udspil

Hej Mic.

Hvad med uge 27?

Rene´og Nicolai har jo aldrig
holdt det housewarming party de ymtede noget om,

kunne I 2 ikke tænke jer at lægge hus/have/gril til?
Er det ikke Gilleleje I bor? (Jeg tror ikke i vil fortryde
det, hvis I siger ja)

Jeg kan kun sige, at det ikke er noget særligt stort
arbejde, at være værter, min kone og jeg synes det er
smadder sjovt de gange vi har gjort det, det samme
synes Sabina og John

Jeg kunne nok få fat i et sommerhus i Kulhuse, eller
i Kyndløse, men det sidste er ret lille, ellers er der jo plads
hos mig & Hanne i Viby, når som helst *GGGG*

Men Mic, har du et sommerhus på hånden?

MVH
Henning

Der desværre ikke er så vild med rock-koncerter etc.
ellers gerne ville til Fredericia igen

Fra : Hanne L

Dato : 27-05-01 21:47

Henning skrev i en meddelelse news:vrcQ6.460$Qh1.7936@news.get2net.dk...

Hej Henning *SSS*

> [...]

> kunne I 2 ikke tænke jer at lægge hus/have/gril til?
> Er det ikke Gilleleje I bor? (Jeg tror ikke i vil fortryde

Hmm...det ville jo ikke være dårligt med nogen, som
allerede bor "på landet".

> Jeg kan kun sige, at det ikke er noget særligt stort
> arbejde, at være værter, min kone og jeg synes det er
> smadder sjovt de gange vi har gjort det, det samme
> synes Sabina og John

Og vi andre elsker at deltage i fester nede hos jer to *S*.
I er bare gode til det der.

> Jeg kunne nok få fat i et sommerhus i Kulhuse, eller
> i Kyndløse, men det sidste er ret lille, ellers er der jo plads
> hos mig & Hanne i Viby, når som helst *GGGG*

Det ville da være fedt i Kulhuse ved vandet.
Gider du og Hanne have hele horden i flere dage?
Vi kunne selvfølgelig ligge i telt i haven.

Kærlig hilsen
Hanne L

Fra : Chokmah

Dato : 30-05-01 12:13

"Hanne L" <maane69@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Henning skrev i en meddelelse news:vrcQ6.460$Qh1.7936@news.get2net.dk...

Hej Henning & Hanne *SSS*

> [...]

fint for mig jeg skal intet - men det hænger og falder lidt på freY jeg har
lieg fåed lagt bad ind så jeg ejer ikke en bjælle - så vi har lidt hmm
"fælles" økonomi de næste 2½ måned - ja hun ved det ikke endnu så sig dte
ikke til hende , jeg prøver ta knægge den forsigtigt - men jeg ved hun gerne
vil - men har som altid travlt men jeg tror faktisk hendes plan er at sætte
alt ind på det

Nahh det tror jeg nu bare var snak , man skal ikke misforstå folks gode
vilje med trangen til at omsætte det til faktiske begivenheder :)

> Hmm...det ville jo ikke være dårligt med nogen, som
> allerede bor "på landet".

jamen de stakkels mennesker vil jo helst være fri og jeg tror det er lidt
pineligt for dem at blive ved med at træde i det - bare fordi de har sagt
det !

> Og vi andre elsker at deltage i fester nede hos jer to *S*.
> I er bare gode til det der.

Det er suverænt og dte med det beskne arbejde tror jeg sgu ikke på :) der
har ikke manglet noget de 2 gange jeg har haft fornøjelsen.

> Det ville da være fedt i Kulhuse ved vandet.
> Gider du og Hanne have hele horden i flere dage?
> Vi kunne selvfølgelig ligge i telt i haven.

det lyder meget godt - ja som en go ide - da hvis vi ser på det ja så er det
en go ide i sig selv - men som Mic er inde på i starten om at leje så er
sandhedne den at minimum halvdelen af dem der er kandidater lige præcist
kommer igenem tilværlsen også er der ikke rat meget mere tilbage reelt er
det well kun Peder fam Henning Mic Ami & min super babe ( freYa ) der har
mere ind der lige præcist dægger mad børn studie & transport altså livets
nødvendigheder + lidt lomme penge
MvH
Bo

Fra : Nicolai

Dato : 30-05-01 20:51

On Wed, 30 May 2001 13:12:59 +0200, "Chokmah" <chokmah777@hotmail.com
skift 777 med 999> wrote:

>Nahh det tror jeg nu bare var snak , man skal ikke misforstå folks gode
>vilje med trangen til at omsætte det til faktiske begivenheder :)

Faktisk ville vi meget gerne. Men det er lidt svært at finde tiden til
det. Det kunne være smadderhyggeligt.

Vi skal nok prøve at se i kalenderen, og finde en dato.

Men det bliver jo heller ikke bedre, af at jeg har fået et nyt
arbejde, hvor jeg rejser meget. Det er jo i sig selv meget sjovt, men
det bliver pludselig lidt sværere at finde frie huller i kalenderen.

Lad os lige få den store gril vi skal have bygget, og så få lidt bedre
vejr!

- Nicolai

PS! Jeg har vist René dette før jeg sender det, så han er skam med på
det.
--
http://infantilism.org - Yes, diapers and sex do mix!
http://babylai.infantilism.org - personal pics, movies & info

Fra : Chokmah

Dato : 31-05-01 18:06

"Nicolai" <nicolai@spamcop.net> skrev i en meddelelse
> On Wed, 30 May 2001 13:12:59 +0200, "Chokmah" <chokmah777@hotmail.com

> Lad os lige få den store gril vi skal have bygget, og så få lidt bedre
> vejr!

jamne så laver vi da bare en arbejdes weekend :)
MvH
Bo

Fra : Henning

Dato : 01-06-01 20:20

"Hanne L" <maane69@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Henning skrev i en meddelelse news:vrcQ6.460$Qh1.7936@news.get2net.dk...
>
> Hej Henning *SSS*

Hej Hanne + Øvrige DSSère

> Det ville da være fedt i Kulhuse ved vandet.
> Gider du og Hanne have hele horden i flere dage?
> Vi kunne selvfølgelig ligge i telt i haven.

Lad os nu se hvad MIC har arrangeret, han må jo
have en dato og plads på nuværende tidspunkt,
ellers bliver det jo først i August/September
der sker noget på den front *GGGG*

Kulhuse kan ikke blive et alternativ desværre, da
de 2 familier, der ejer huset, allerede har disponeret
over det for hele sommeren, jeg kom 1 måned for sent

MVH
Henning

Ps. Hvis det glipper for MIC, er der altid mulighed for
grill party hos Hanne og Jeg, men jeg håber Mic
kommer med et bud i denne week end, så jeg og
i andre kan få tid til at planlægge

Fra : Chokmah

Dato : 03-06-01 01:42

"Henning" <cfp8281@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> "Hanne L" <maane69@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
Hi Henning & Dss

> Lad os nu se hvad MIC har arrangeret, han må jo
> have en dato og plads på nuværende tidspunkt,
> ellers bliver det jo først i August/September
> der sker noget på den front *GGGG*

ja undtagelses vist vil jeg sige at lige datoen er ikke så dum for os/ mig
( tror jeg freYa sover i det skriven øjeblik så det kan godt være jeg står
til fejltagelse )
men jeg er ved penge igen der & jeg mener freYs kalender ser bedre ud der
( igen med farre for at tage fejl )
MvH
Bo

Fra : René Hjorth

Dato : 02-06-01 23:07

Sun, 27 May 2001 21:23:01 +0200 skrev "Henning"
<cfp8281@vip.cybercity.dk>

Hej Henning,

>kunne I 2 ikke tænke jer at lægge hus/have/gril til?

Ja, ganske afgjort - det er på tide, men ikke uge 27 - der er belagt med
fest i forvejen, da de næste 6 weekender er rent fastisk belagt med
gæster, så lige nu er det lidt svært at overskue...

>Er det ikke Gilleleje I bor? (Jeg tror ikke i vil fortryde
>det, hvis I siger ja)

Næh, Græsted - 7 km. derfra - men ja, vi regner bestemt heller ikke med
at fortryde det.

Først skal vi lige have vores nye gril - vi har bestilt én der burde
kunne klare 20 mennesker, så nu ser vi hvornår den dukker op.

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Oleander

Dato : 15-06-01 00:28

Søndag d 03 juni 2001 00:06:47 +0200, skrev René Hjorth
<rhjorth@spamcop.net>:

>Først skal vi lige have vores nye gril - vi har bestilt én der burde
>kunne klare 20 mennesker, så nu ser vi hvornår den dukker op.

Hmmmm..
Marquis de Hjort? :)

--
...Oleander..

Fra : Oleander

Dato : 15-06-01 00:43

Fredag den 15 juni 2001 01:28:02 +0200, skrev Oleander
<oleander@rubberist.org>:

>Hmmmm..
>Marquis de Hjort? :)
^^
Ups! Fumle!
Sorry hr. Hjort_h_! :)
Måske jeg bare skulle gå i seng i stedet for at skrive "smarte"
bemærkninger...

--
...Oleander..

Fra : Hanne L

Dato : 27-05-01 21:37

Mic skrev i en meddelelse news:9ep7pg$mno$1@news.inet.tele.dk...

Hej Mic

> [...]
Og
> hvad må det koste. Tre ting, Mic MEGET gerne vil have et udspil

Henrik og jeg vil også gerne komme.
Det passer os bedst i uge 26 og 27, hvor vi er børnefri.
Vi regner med, at du ved, at dss´ere ikke nødvendigvis er
millionærer *SSS*, så det skal ikke koste en bondegård,
men alligevel være godt og lækkert.

Kærlig hilsen
Hanne L

Fra : Vanillepigen

Dato : 01-06-01 14:17

Hej alle sommerfestmennesker,

Vi dvs Mark og jeg er også intereserede - helst efter d. 22.
juni, da er jeg nemlig eksamensfri (håber jeg) .

og jo jeg vil elske at sidde i den forhåbentlig lune og lyse
sommer nat g drikke vodka og juice og sludre med jer alle sammen.
Så bare kom an.

Med hensyn til pris - så vil jeg tilsutte mig fru Riis (øhh
tilSLUTTE).

Kærlig hilsen Kristine.

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 16-06-01 14:22

"Vanillepigen" skrev

Hej Kristine

> så vil jeg tilsutte mig fru Riis (øhh tilSLUTTE).

Undertrykt ønske?

Med nysgerrig hilsen

Peder