Kjær-sagen kommer "belejligt" for r
Fra : Niki Nicolas Grigori~

Dato : 16-02-05 18:59

Henriette Kjær antydede under pressekonferencen i dag, hvor hun trak sig
som Familie- og Forbrugerminister, at "historien kommer lidt for
belejligt" og at "onde tunger må have hvisket nogen noget i ørerne".

Der virker også meget mærkeligt at sagen kommer mindre end en uge efter
valget. Var sagen kommet frem to dage før valget kunne den have haft
afgørende indflydelse på valgets udfald.

Man må spørge sig, hvem er det sagen kommer "belejligt" for?!

Det er umiddelbart ikke oppositionen. Hvis de havde kendt til sagen, var
den med sikkerhed blevet lækket under valgkampen. Hvis man følger den
logik, må det være kilder i regeringen eller regeringspartierne, der har
ladet historien sive.

Det er netop for regeringen og Anders Fogh det bedste tidspunkt at få en
dårlig historie ud og for tømt skelletterne ud af skabene. Tidspunktet
nu, er det som ligger længst fra det næste valg, og det er inden Anders
Fogh har stillet sit nye hold.

Så det er for regeringen at det er "lidt for belejligt". Så de "onde
tunger" må findes i regeringen.

/NNG

Fra : Malene P

Dato : 16-02-05 19:33

"Niki Nicolas Grigoriou" <nn@nospam.com> skrev i en meddelelse

> Så det er for regeringen at det er "lidt for belejligt". Så de "onde
> tunger" må findes i regeringen.

Måske -tanken er også faldet mig ind. Måske helt i toppen. Men det virker
altså også underligt, at HK går af for så lidt, der angiveligt ikke er
hendes egen skyld -og slet ikke kommer hendes indsats som minister ved. Jeg
tror ikke, det alene er hensynet til de konservative -snarere et forsøg på
at mindske opmærksomheden om hende selv, der ikke kan have været uvidende om
hendes fede og svigagtige samlevers eskapader. Spændt på at se, hvad der
dukker op i pressen de nærmeste dage.

Malene P

Fra : Niki Nicolas Grigori~

Dato : 16-02-05 20:10

Malene P wrote:
> [...]
> hendes fede og svigagtige samlevers eskapader. Spændt på at se, hvad der

Jeg har svært ved at tro, at HK er uvidende om, at hun er blevet dømt to
gange i byretten. Det lyder simpelthen som en rigtig tynd bortforklaring.

Jeg mener til gengæld at det klart rammer hendes troværdighed. En
minister der ikke kan holde styr på sin egen økonomi og som i flere
sager er dømt som dårlig betaler, har ikke ret meget troværdighed.

/NNG

Fra : Peter Westh

Dato : 16-02-05 20:23

> Jeg mener til gengæld at det klart rammer hendes troværdighed. En
> minister der ikke kan holde styr på sin egen økonomi og som i flere
> sager er dømt som dårlig betaler, har ikke ret meget troværdighed.

Specielt ikke en familie- og forbrugerminister. Hendes ministerium handler
jo, mere end noget andet, om signalpolitik.

/P

Fra : Vagn Kofoed

Dato : 16-02-05 20:18

"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> om
> hendes fede og svigagtige samlevers eskapader. Spændt på at se, hvad der

Jeg kan ikke sige mig helt fri for en tanke, der siger at Henriette og Bendt
har vist detteher længe. Da Ekstrabladet henvender sig får avisen en kraftig
henstilling af erhvervsministeren om at vendte til efter valget. Trods alt
er det jo en borgerlig avis og når der er bal i den borgerlige, så retter
man sig ind.

Vagn Kofoed

Fra : Niki Nicolas Grigori~

Dato : 17-02-05 13:22

Vagn Kofoed wrote:

> [...]
> er det jo en borgerlig avis og når der er bal i den borgerlige, så retter

Vil det sige at Ekstra Bladet indrømmer at de havde historien før
valget, men ikke bragte den?

/NNG

Fra : Per Rønne

Dato : 17-02-05 14:13

Niki Nicolas Grigoriou <nn@nospam.com> wrote:

> Vil det sige at Ekstra Bladet indrømmer at de havde historien før
> valget, men ikke bragte den?

Det er også fremgået at Politiken vidste det før valget, men at det tog
noget tid at få historien verificeret - få fremskaffet de nødvendige
dokumenter fra retten i Gentofte.

Sagen skal have udgjort et samtaleemne ved adskillige selskaber i det
højere selskabsliv, men at udbasunere rygter som let kan verificeres
eller afkræftes, før man har undersøgt sagen, er ikke just god
presseskik. Og havde man udbasuneret beskyldningerne dagen før valget,
uden beviser, var de næppe blevet troet.
--
Per Erik Rønne

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 16-02-05 21:04

"Niki Nicolas Grigoriou" <nn@nospam.com> skrev i en meddelelse

> Man må spørge sig, hvem er det sagen kommer "belejligt" for?!

Konservative - Helge Adam Møller! Der er Ingen kærlighed & forståelse til
Henriette Kjærs "Boyfriend" der!!!

Måske til Henriette Kjær - hendes "forbrydelse" er vist mest dårlig smag.

Rent strategisk -

De ved jo at så længe Henriette Kjær lever sammen med sin bums af en
samlever vil der altid være "lig i lasten"; derfor er det bedre at få renset
ud lige nu hvor det ikke koster noget; engang, måske kunne der jo være en
Statsminister gemt i Henriette Kjær.

Der er jo parti-sekretærens(?) Job at vide hvad der ligger af snavs om de
enkelte så man ved hvad man kan komme ud for af skandaler og planlægge
derefter; Og når man ovenikøbet bliver dømt i retten - så ligger alle
informationer jo tilgængeligt for alle og man er nødt til at handle.

Fra : Jesper

Dato : 16-02-05 21:23

> [...]

> Fogh har stillet sit nye hold.
>
> Så det er for regeringen at det er "lidt for belejligt". Så de "onde

Det er lidt svært at holde den slags hemmeligt når man bliver dømt i
retten. Retsmøder er offentlige handlinger i Danmark, derfor ingen
overraskelse at sagen kommer frem.

Fra : Niki Nicolas Grigori~

Dato : 17-02-05 13:24

Jesper wrote:
> Det er lidt svært at holde den slags hemmeligt når man bliver dømt i
> retten. Retsmøder er offentlige handlinger i Danmark, derfor ingen
> overraskelse at sagen kommer frem.

Hvorfor kom det så ikke frem før valget?
Retsagerne ligger flere månder tilbage.

/NNG

Fra : andropov

Dato : 17-02-05 13:30

On Thu, 17 Feb 2005 13:24:25 +0100, Niki Nicolas Grigoriou
<nn@nospam.com> wrote:

>Hvorfor kom det så ikke frem før valget?
>Retsagerne ligger flere månder tilbage.

Ham Erik Skov Pedersen har jo haft rod i sin økonomi de sidste 10 år
så det kræver ikke den store fantasi af pressen at gætte at der kunne
være noget at hente ved at undersøge hans og Henriettes økonomiske
forhold som han bor sammen med.

Fra : Egon Stich

Dato : 17-02-05 15:57

> Hvorfor kom det så ikke frem før valget?
> Retsagerne ligger flere månder tilbage.
>
> /NNG

Aviser er borgerlige....!!!
Læs korrupte.