Big Brother-Christians sang
Fra : Gergen

Dato : 24-05-01 17:06

Hej

Han har lavet en sang, der kører på The Voice for tiden. Det er en stille
en, med akustisk guitar. Den lyder bekendt, og det skulle vist også være et
cover. Nogen der ved hvem der har lavet den rigtigt?

--
Christian
-----

Fra : Karsten Jensen

Dato : 24-05-01 18:39

Jeg tror ikke Christians "du kan gøre hvad du vil" er indspillet af
nogen før... Men kontakt evt. Edel Records for info... www.edel.dk
---

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Dabbu

Dato : 28-05-01 10:44

Karsten Jensen <k-j@post6.tele.dk> skrev i en

> Jeg tror ikke Christians "du kan gøre hvad du vil" er indspillet af
> nogen før... Men kontakt evt. Edel Records for info... www.edel.dk

Joo, det nummer er en cover af et nummer en eller anden svenskerfyr har
lavet !

Mvh
Dabbu

Fra : Flemming

Dato : 28-05-01 12:52

On Mon, 28 May 2001 11:44:01 +0200 "Dabbu" <kkk@llkl.kk>
wrote in dk.kultur.musik:

> Karsten Jensen <k-j@post6.tele.dk> skrev i en

> Joo, det nummer er en cover af et nummer en eller anden svenskerfyr har
> lavet !

Den orginale version af "Du kan gøre hvad du vil" er lavet af Patrik
Isaksson, den hedder "Du faar goera som du vill", og stammer fra albummet
"Virkeligheten traenger sig paa" (eller noget i den retning), et album der
desuden indeholder den orginale version af Blå Øjnes hit "Hos dig er jeg
alt".

+ Flemming S. Nielsen <culture@post3.tele.dk> +
+ Visit Flemming's STARBOY UNIVERSE at <http://starboy-universe.dht.dk> +
- "Did you ever ask those strangers what they're searching for? -
- Did they laugh and tell you they're not really sure...?" (G. O'Dowd) -