MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Problem med sikkerhedscenter, Win-XP Pro
Fra : YouKnowWho

Dato : 16-02-05 15:55

Hej gruppe!

På en XP-pro sp2 har jeg slået firewall og antivirus fra, da begge dele
bliver kontrolleret andetsteds fra - men ved hver genstart får jeg besked om
at "Din computer muligvis er i fare"

Jeg har adskillige gange været inde og sætte hak ved at de bliver
kontrolleret, og at jeg ikke skal have besked om 'faren' - men ved næste
genstart er den gal igen.

Nogen gode råd om hvordan jeg undgår dette?

På forhånd tak!
Mvh John

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 16-02-05 17:19

YouKnowWho wrote:
> [...]
> næste genstart er den gal igen.
>
> Nogen gode råd om hvordan jeg undgår dette?

Kontrol panel -> Administrative værktøjer -> Tjenester ->
Sikkerhedscenter -> Egenskaber og sæt den til manuel og stop den med det
samme, så du ikke behøver at genstarter.
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix...

Fra : -=- JF -=-

Dato : 16-02-05 20:32

"Torben Greve Otzen" <TorbenGreveOtzenSLET@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:cuvrfs$67l$1@news.net.uni-c.dk...

> Kontrol panel -> Administrative værktøjer -> Tjenester ->
> Sikkerhedscenter -> Egenskaber og sæt den til manuel og stop den med det
> samme, så du ikke behøver at genstarter.

Tusind tak for hjælpen! Jeg prøver det når jeg får fingrene i maskinen i
morgen.

--
Mvh John

-=-Fjern X-erne i min mailadresse-=-