Hvilke CMS systemer bliver brugt af de sto~
Fra : seendieaetroily

Dato : 14-02-05 06:31

Hvad bruger sådan nogen som Spies og AP Møller.
Er der nogen som bruger gratis programmer som Mambo?

Fra : Claus Jacobsen

Dato : 14-02-05 08:50

seendieaetroily skrev:

> Hvad bruger sådan nogen som Spies og AP Møller.
> Er der nogen som bruger gratis programmer som Mambo?

Tag og søg lidt i grupperne webdesign og html. Der har de været
besvaret tonsvis af gange!

Men kort fortalt, NEJ Mærsk bruger ikke "gratis" software. Det er fra
IBM og integrerer blandt andet deres Notes-løsninger. Mærsk består af
rigtig mange afdelinger, og der er nogle steder hvor de bruger andre
systemer, men ikke gratis. Hvis du vil vide hvilke de store bruger, så
besøg www.cmforum.dk her er der en liste over de systemer der er
tilgængelige i DK, både indenlandske og udenlandske. Men Top50 har
enten egenudviklede systemer, udenlandske systemer som Interwoven, MS
CMS (i forbindelse med deres sharepoint intranet) eller danske systemer
som Synkron.web, Sitecore, DynamicWeb, web500.

Claus

Fra : Søren Reinke

Dato : 14-02-05 10:29

seendieaetroily wrote:
> Hvad bruger sådan nogen som Spies og AP Møller.
> Er der nogen som bruger gratis programmer som Mambo?

Jeg var på et tidspunkt på kursus i Tridion CMS og der nævnte de blandt
andet at www.heineken.com var lavet med Tridion.

/Søren Reinke