Mozilla firefox
Fra : Michael

Dato : 15-02-05 22:17

Jeg har lavet den her side..

http://www.reingbergcad.dk

Har det problem at siden ikke vises som ønsket i Firefox. Den
vises okay i IE6.0

Sidens indhold rykkes en smule op på siden i forhold til
baggrunden, nogle der kan hjælpe med det?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Ronnie Andreasen

Dato : 16-02-05 02:14

Michael wrote:

> Sidens indhold rykkes en smule op på siden i forhold til
> baggrunden, nogle der kan hjælpe med det?

For mig at se er siden stort set identisk i IE og Firefox.

Ronnie Andreasen

Fra : Michael

Dato : 16-02-05 16:10

> For mig at se er siden stort set identisk i IE og Firefox.

Det er rykket en 5-10 pixels op desværre..

Michael

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 16-02-05 17:35

Michael wrote:
> Jeg har lavet den her side..
>
> http://www.reingbergcad.dk
>
> Har det problem at siden ikke vises som ønsket i Firefox. Den
> vises okay i IE6.0

Der er lidt forskel i browsernes default-værdier på margin og padding. Prøv
at tilføje disse linjer i din backgr.css:

padding:0;
margin:0;

Så skulle du være ude over det.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk

Fra : Michael

Dato : 16-02-05 19:13

> Der er lidt forskel i browsernes default-værdier på margin og padding. Prøv
> at tilføje disse linjer i din backgr.css:
>
> padding:0;
> margin:0;

Prøvede det lige. Sidens indhold blev da yderligere skubbet lidt længere op i
forhold til baggrunden i Firefox. Men uændret i IE...

Michael